شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

شوشان - منوچهر دوستی

ناگفته پیداست که از گذشته تا آینده همواره رشد و توسعه شهرها آنها بر اساس نیازهای متفاوت شهروندان، و اراده وخردجمعی همگانی و بخش حاکمیتی نظام های سیاسی و اجتماعی در سایربخش ها و سطوح یک کشور میسر می گردد. 

از این رو توجه به بهداشت و محیط زیست پاکیزه، امنیت غذایی، بهره مندی همگان از مواهب گوناگون و راه و حمل و نقل و آموزش ها و روش ها و موارد مشابه در مقام خود خواهد توانست تا یک زندگی راحتی رابرای همه رقم بزند. جمعیت شهرنشین هم به نوبه خود در همه عرصه ها نیازمند به روز رسانی و ارتقا سطح دانش و بینش و روش های نوین برای ادامه مسیر زندگی و تلاش خود می باشد. در این میان ما باید بعنوان مدیران و مسولان با اهتمام بیش از پیش خود برای ادامه راه دو ویژگی رابرای بودن و ماندن خود انتخاب کنیم.


اول نگاه به گذشته و امیدوار به آینده آنگاه با ایجاد فضای گفتگو و تحمل و مدارا عرصه را برای نقد جدی خود و سایر بخش ها فراهم کنیم و بدون واهمه از آنچه که در انتظار ما است خود با جرات و شهامت به پیشباز منتقدین و تحلیل گران و حتی مخالفین خود برویم.

در واقع قرار نیست که دیگران آن طورکه ما می گوییم و می اندیشیم حقوق شهروندی ما را رعایت و تامین نماییم .بلکه باید بکوشیم تا با ایجاد محیطی سرشار از تفاهم و مشارکت و صمیمیت در کنار توجه به نظر سایر شهروندان نسبت به ترسیم و مهندسی جامعه ای نو و امیدوار به آینده شهرهای خودرابراساس الگوها و متد روز بسازیم و زیبایی و لبخند را به همگان هدیه نماییم.نتیجه اینکه برای داشتن شهر خوب ،با جدیت کوشش نماییم. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار