شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹

شوشان : پانزدهمین نشست شورای اطلاع رسانی منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی (استان خوزستان) با حضور مدیران و مسئولان روابط عمومی این منطقه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد.

دکتر محمدرضا جابرانصاری دبیر منطقه و رئیس شورای اطلاع رسانی منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست که در سالن کنفرانس واحد اهواز برگزار شده بود با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از برکات نظام پرافتخار جمهوری اسلامی است گفت: نادیده گرفتن خدمات گسترده و توانمندیهای این دانشگاه اجحاف به این بخش عظیم از جامعه دانشگاهی و آموزش عالی کشور است، که در این راستا ضروری است روابط عمومی دانشگاه ها در تصویر سازی و انعکاس فعالیتها و خدمات، بیشتر از گذشته همت کنند. وی با تصریح به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی حتی در دورترین نقاط کشور دارای واحد دانشگاهی است گفت: امروزه دانشگاه آزاد اسلامی در دورترین نقاط کشور، در حال خدمت رسانی است و توانسته در عرصه های ملی و بین المللی به توفیقات عظیمی نائل آید.

رئیس شورای اطلاع رسانی منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی افزود: آثار و برکات دانشگاه آزاد اسلامی در گوشه گوشه کشور قابل مشاهده است و نمی توان این دستاوردها را انکار کرد. وی با تاکید به اینکه دست اندرکاران روابط عمومی دانشگاه ها براساس اصول روابط عمومی و با در نظر گرفتن مهارتهای ارتباطی و تبیلغاتی در معرفی دستاوردها و برکات دانشگاه آزاد اسلامی نقش اساسی دارند گفت: روابط عمومی براساس واقعیتها، خدمات و توانمندیهای دانشگاه آزاد اسلامی را به جامعه معرفی و منعکس نمایند. جابرانصاری با تصریح به اینکه دانش، تجربه و همچنین مهارت جزو اصول فعالیتهای حرفه ای است گفت: روابط عمومی با توجه به نوع کارکرد خود، جزو مشاغل حرفه ای محسوب می شود و یقیناً کسانی که در این منصب فعالیت می کنند نیز باید حرفه ای عمل کنند.

ـ دبیر شورای اطلاع رسانی منطقه شش: روابط عمومی مهمترین رکن سازمانی است .

مهندس علیرضا سعادت دبیر شورای اطلاع رسانی منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نشست با بیان این مطلب که روابط عمومی به عنوان مهمترین رکن سازمانی است گفت : این دیدگاه و تسری ان در سازمان می تواند در تعالی و پیشرفت سازمانی نقش بسزایی را داشته باشد . وی افزود : روابط عمومی به عنوان حلقه ارتباطی بین فرمان گیر و فرمانده ، باعث ایجاد موثرترین حلقه سازمانی می شود . سعادت پویایی و نشاط یک سازمان را منوط به پویایی در روابط عمومی دانست و گفت : روابط عمومی به عنوان بازخورد سازمانی ، می تواند بدنه و مدیران را باهمدیگر همراه نموده و مدیران مجموعه را هماهنگ نماید . وی در ادامه سخنان خود تثبیت نقش روابط عمومی در سازمان ، تعیین اهداف و نیازهای روابط عمومی ، تبیین پیام ها و عملکرد ، تدوین استراتژی اطلاع رسانی ، مطابقت کردن برنامه های با زمان بندی و تهیه برنامه اصلی را از گامهای مهم در ایجاد روابط عمومی موفق دانست .

دبیر شورای اطلاع رسانی منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه سامانه پیشرفته روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان سپهر در کشور راه اندازی شده است گفت : این سامانه با هدف اطلاع رسانی سریع ، ایجاد ارتباط و تعامل مدیران روابط عمومی با یکدیگر و زمینه سازی تحقق روابط عمومی الکترونیک راه اندازی شده است . سعادت همچنین از برگزاری سه کارگاه آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی خوزستان خبر داد و افزود : این کارگاه ها با عنوان مجری گری ، ارتباط چهره به چهره و همچنین مهارتهای مدیریتی مدیران در واحدهای ماهشهر ، مسجد سلیمان و اهواز برگزار می شوند .

دکتر محمد حسین پور رییس واحد اهواز که میزبانی این نشست را برعهده داشت ، حضور مدیران و مسئولان روابط عمومی واحدها و مراکز آموزشی منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی را گرامی داشت .

گفتنی است در ادامه این نشست مدیران و مسئولان روابط عمومی واحدها و مراکز آموزشی منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی به صورت جداگانه به بیان نظرات ، پیشنهادات خود پرداختند .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار