اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
معاون روحانی:
معاون رئیس‌جمهور گفت: صداوسیما رسانه ملی است، قاعدتا نباید منعکس کننده نظر یک گروه، حزب و جریان خاص باشد بنابراین همه مردم دوست دارند صدای شان در صداوسیما شنیده و پخش شود.
حسینعلی امیری در پاسخ به این سئوال که آقای روحانی موضع متفاوتی نسبت به رئیس دولت دهم در واکنش به اعتراضات گرفت، اعتراض را حق مردم خواند و از مسئولان خواست بستر و مجوز اعتراضات مسالمت آمیز را فراهم کنند، این صحبت پیام مثبتی به جامعه بود، شما چه ارزیابی از صحبت های رئیس جمهور داشتید؟ گفت: آقای رئیس جمهور مجری قانون اساسی است تمام حقوق مندرج در قانون اساسی را حق مردم می داند و به رسمیت می شناسد.

وی افزود: یکی از حقوق مردم مطابق قانون اساسی برگزاری اجتماعات با مجوز قانونی است. مردم حق دارند نظرات و انتقادهای خودشان را از طرق مدنی اعلام کنند، آقای رئیس جمهور هم فرمودند بسترهای بهتر و بیشتری برای این حق مردم فراهم شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد صداوسیما در تجمعات اخیر و اینکه برخی معتقدند اگر صداوسیما به موقع، سریع و صحیح وارد می شد ابعاد ماجرا گسترش پیدا نمی کرد، نظر شما چیست؟ گفت: صداوسیما رسانه ملی است، قاعدتا نباید منعکس کننده نظر یک گروه، حزب و جریان خاص باشد بنابراین همه مردم دوست دارند صدای شان در صداوسیما شنیده و پخش شود بنابراین صداوسیما براساس چارچوب ها و ضوابطی که داشت دیدیم که اطلاع رسانی کرد.

معاون رئیس جمهور انتقاد حق را مردم خواند و ادامه داد: بیان نقد جزء حقوق مدنی و قانونی مردم است، دولت از نقد و انتقاد سازنده استقبال و استفاده می کند و این را حق مردم می داند اما ایجاد بی نظمی، قانون شکنی مورد پسند، مقبول، مشروع و قانونی نیست پس باید مرز بین تخریب و انتقاد مشخص شود.



/خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار