اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
لیگ برتر فوتبال
سید سیروس پور موسوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از هواداران تیم فولاد به دلیل تساوی خانگی برابر مشکی پوشان مشهد عذر خواهی می کنم.
وی عصر پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی گفت: فوتبال امروز 2 نیمه متفاوت داشت که در نیمه نخست بچه ها خسته به نظر می رسیدند ولی در نیمه دوم با تلاش بیشتر بر بازی مسلط شدند.

وی گفتک خدا را شکر می کنیم که با وجود تساوی امروز هنوز در رتبه دوم جدول لیگ برتر باشگاههای ایران هستیم و قول می دهم در هفته های آینده با پیروزی مقابل حریفان این تساوی خانگی را جبران کنم.

وی گفت در هفته های قبل بازیکنان به دلیل فشارهای زیاد در بازی خسته شده بودند و قطعا با ریکاوری کردن در هفته آینده با روحیه بهتر در مقابل گسترش فولاد تبریز ظاهر خواهیم شد.

وی در خصوص تعویض رحیم زهیوی بازیکن فولاد خوزستان گفت: با توجه به 2 اخطاره بودن و نیز نیاز شدید این بازیکن در مقابل گسترش فولاد او را از زمین بازی خارج کردم تا مبادا در این بازی 3 اخطاره شود و در نهایت او را برای بازی مقابل گسترش فولاد از دست دهیم.

وی در خصوص داوری این دیدار هم گفت: در شروع نیمه دوم داور یک پنالتی برای ما نگرفت که به این موضوع اعتراض کردیم و در پایان نیمه دوم هم داور در دو موقعیت به ضرر ما سوت زد.

سر مرمی فوتبال فولاد خوزستان در خصوص ترافیک بازیکن در خط میانی فولاد هم گفت: با توجه به شرایط هر بازی از این بازیکنان استفاده می کنیم و در واقع خط میانی فولاد نقطه قوت این تیم می باشد.

وی در خصوص احمد عبدالله زاده بازیکن کلیدی این تیم هم گفت: این بازیکن از اروپا درخواست دارد و او نیز خواستار جدائی از فولاد خوزستان است که مسوولان باشگاه باید در خصوص درخواست جدائی وی از تیم تصمیم بگیرند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور عصر پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه یک بر یک در مقابل مشکی پوشان مشهد متوقف شد.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار