اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
تیم نفت امیدیه در هفته پایانی از مرحله گروهی رقابت های لیگ برتر امیدهای بسکتبال کشور برابر تیم هم استانی خود به برتری رسید و به عنوان اولین تیم به مرحله پلی آف صعود کرد.
 تیم بسکتبال نفت امیدیه روز جمعه در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور پذیرای تیم پتروشیمی بندرامام در امیدیه بود که با نتیجه 90 بر 80 به پیروزی دست یافت.

تیم مهروبان نوین ماهشهر دیگر نماینده خوزستان در این هفته از رقابت ها میزبان تیم مس کرمان بود که به دلیل غیبت نماینده کرمان ، تیم مهروبان نوین با نتیجه 20 بر صفر به برتری رسید.

در ادامه این مسابقات تیم ملی حفاری برابر تیم مقاومت میناب صف آرایی کرد که در نهایت با نتیجه 50 بر 60 مغلوب شد.

تیم های نفت امیدیه، پتروشیمی بندرامام و مهروبان نوین ماهشهر به ترتیب مکان های اول تا سوم جدول رده بندی رقابت های گروه جنوب را به خود اختصاص داده و راهی مرحله پلی آف شدند،همچنین تیم ملی حفاری اهواز نیز در مکان پنجم رده بندی جای گرفت و از دور رقابت ها حذف شد.

در مرحله پلی آف این رقابت ها تیم های نفت امیدیه، نفت امیدیه و مهروبان نوین ماهشهر روز 22 دی ماه به ترتیب برابر تیم های هیات بسکتبال اراک، هیات بسکتبال کرمانشاه و هیات بسکتبال اصفهان صف آرایی می کنند.

مسابقات لیگ امیدهای بسکتبال کشور در 2 گروه 6 تیمی با عنوان شمال و جنوب برگزار شد که در پایان از هر گروه چهار تیم به مرحله پلی آف صعود کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار