شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه وزارت ورزش و جوانان به مقوله جوان یک نگاه کلیشه‌ای بوده و همین موضوع مورد انتقاد نمایندگان مجلس است.

، سیدشریف حسینی  در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) که ظهر امروز در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به این که 60  درصد جامعه امروزی ما جوان است در واقع خدمت و نگاه خاص به جوانان خدمت به اکثریت جامعه است.

وی بیان کرد: امروز در کشور آنچنان که برای جوانان شعار می‌دهیم ، متاسفانه کار نمی‌کنیم و به لحاظ امکانات شرایط مناسب و مطلوبی برای جوانان محقق نکرده‌ایم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: نگاه وزارت ورزش و جوانان به مقوله جوان یک نگاه کلیشه‌ای بوده و همین موضوع مورد انتقاد نمایندگان مجلس است.

*ایجاد مکانی برای تجمع نخبگان

وی ادامه داد: اگر چه در استان برنامه‌های مناسبی در زمینه ورزش و جوانان تدارک دیده شده است اما نگاه به این برنامه‌ها اجمالی بوده و حرکت به سمت آنها از پیش تعیین شده نیست.

حسینی با بیان اینکه امروز اگر می‌خواهیم جوان برتر و یا نخبه داشته باشیم باید مکانی برای تجمع نخبگان در استان تدارک ببینیم، تصریح کرد: اعتبارات مناسبی در استان در بخش جوان منظور شده است اما متاسفانه هنوز برای جوانان کاری انجام نداده‌ایم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: بطور حتم در کنار هر جوان موفقی یک خانواده زحمتکش وجود دارد و نباید تلاش‌های بی‌وقفه پدر و مادران را فراموش کرد.

*نباید به یک تقدیر بسنده کرد

وی با بیان اینکه نباید به یک تقدیر از نخبه بسنده کرد و بعد وی را رها کنیم چرا که ممکن است مسیر خود را ادامه ندهد، ادامه داد: باید با یک برنامه مدون و پلکانی مسیر و آینده جوانان را پی‌ریزی کنیم.

وی خاطرنشان داد: با وجود این که جوانان استان به نسبت سایر استان‌ها محروم هستند اما با همین امکانات اندک نسبت به جوانان سایر استان‌ها موفق‌تر هستند و اگر امکانات لازم در اختیار آنان قرار گیرد بطور حتم سرعت پیشرفت آنها بیشتر خواهد بود.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: باید شرایطی را ایجاد کنیم که جوانان ما با هزینه‌های کم و کارهایی بزرگ، نام خوزستان را در کشور برافراشته کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار