اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان با رد شایعات درخصوص برکناری عبدالله ویسی، گفت: تا این لحظه هیچ صحبتی در خصوص برکناری ویسی و جایگزینی او وجود نداشته است و باشگاه چنین موضوعی را تکذیب می‌کند.
یعقوب پیری در خصوص صحبت‌های مبنی بر برگزاری جلسه تعیین تکلیف عبدالله ویسی برای ادامه کار با استقلال خوزستان، اظهار کرد: اصلا قرار نیست جلسه‌ای در خصوص تعیین و تکلیف آقای ویسی برگزار شود و او همچنان به کارش در تیم ادامه می‌دهد.

وی افزود: تا این لحظه نیز هیچ صحبتی در خصوص برکناری ویسی و این‌که کسی را جایگزین او کنیم، وجود نداشته و تمام صحبت‌ها شایعه است و باشگاه این موضوع را تکذیب می‌کند.

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که حتی از کاظمی و مظلومی نیز به عنوان گزینه‌های جایگزین ویسی یاد می‌شود نیز گفت: اصلا به این صورت نیست و همان‌طور که گفتم تاکنون صحبتی در خصوص برکناری ویسی نشده است و ما با هیچ مربی صحبتی نداشته‌ایم. 

وی در پاسخ به سوال دیگر که به نظر می‌رسد دست ویسی از بازیکن خالی است و چرا باشگاه تاکنون موفق به جذب بازیکن نشده است؟ عنوان کرد: ما پیگیر جذب بازیکن هستیم و مذاکراتی هم داشته‌ایم اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم ولی همچنان مذاکرات‌مان را دنبال می‌کنیم.


/ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار