شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
استاندار خوزستان:

شریعتی، استاندار خوزستان و کتانباف، شهردار اهواز به همراه تنی چند از مدیران شهری و استانی از آخرین مراحل پیشرفت پروژه های شهری بازدید کردند و در جریان آخرین مراحل پیشرفت آنها قرار گرفتند.

استاندار خوزستان در حاشیه ی این بازدید، وضعیت پیشرفت پروژه ها را مناسب ارزیابی کرد و گفت: الحمدالله پروژه های عمرانی به خوبی پیش می رود، موانعی بر سر راه برخی از پروژه ها وجود داشت که با ارگانهای مربوطه مذاکره شد و در حال رفع موانع هستیم، خوشبختانه قرارگاه منطقه ای کربلا سپاه پاسداران، سازمانهای آب و برق و شرکت برق منطقه ای همکاری خوبی داشتند که  امیدواریم تا پایان سال افتتاح پروژه های احداث مسیرهای دسترسی به پل ششم از سمت بلوار آریا، اتصال پل مسیر کوی ولایت به کوی رمضان و بخشی از تقاطع شهید بندر به بهره برداری برسد

وی افزود:  با گشایش این مسیرهای جدید مزایایی از قبیل ایجاد ورودی و خروجی های جدید، تسهیل در تردد خودروهای سنگین و جلوگیری از ورود آنها به مرکز شهر  را شاهد هستیم که روح و جان تازه ای  به شهر می بخشد و شهر را از بن بست خارج می کند. این پروژه ها علاوه بر مزایای ترافیکی و زیباسازی باعث ارزش افزوده در مناطق اجرای پروژه و بالا بردن استانداردهای زندگی در اهواز می شود.

غلامرضا شریعتی با تاکید بر لزوم همراهی و حمایت از شهرداری اهواز در احداث پروژه های عمرانی گفت: از بدو مسئولیتم در استانداری خوزستان، از اقدامات عمرانی شهرداری اهواز حمایت کرده ام و این حمایت به صورت ویژه  از زمان تصدی مدیریت جدید شهرداری ادامه یافته است. آقای کتانباف انگیزه ی زیادی برای کار، خدمت رسانی و اقدامات زیربنایی دارد و این روحیه ی جهادی ما را هم دلگرم تر به کمک و حمایت می کند.

وی تصریح کرد: تلاش شده است از محل های مختلف به پروژه های عمرانی و زیرساختی شهرداری کمک شود، ما خود را در این موضوع متعهد می دانیم و درصدد هستیم تا سه ماه  آینده 60 میلیارد تومان به پروژه های زیربنایی شهرداری کمک کنیم که 15میلیارد تومان آن پرداخت شده و دستور تخصیص 15میلیارد تومان نیز ابلاغ شده است و مابقی هم به تدریج به پروژه ها تزریق می شود.

استاندار خوزستان در خصوص عدم پرداخت عوارض قانونی برخی دستگاههای دولتی اظهار داشت: این موضوع نیز با هم افزایی و همکاری میان طرفین برطرف می شود و ما نیز در این زمینه پیگیری خواهیم کرد.

شریعتی با تاکید بر لزوم تعامل بین بخشی در جهت توسعه ی شهر و استان و پرهیز از بخشی نگری تصریح کرد: باید با نگاهی کلان منافع خوزستان و اهواز را در نظر بگیریم که اگر همه با این دید حرکت کنیم، مشکلات نیز برطرف می شود و خوشبختانه این دید در بین اکثر مدیران استانی و شهری وجود دارد.

گفتنی است استاندار خوزستان و هیات همراه  از تقاطع چند سطحی شهید بندر، جاده ساحلی حوالی پل نهم، مسیرهای دسترسی به پل ششم از سمت بلوار آریا  و پل اتصال بین کوی ولایت به کوی رمضان از مسیر کوه گلف بازدید کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار