اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶

رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، گفت: فعلا شورای هیچ شهری در كشور ابطال نشده است و صحت نهایی انتخابات ۲۵ تیرماه اعلام می‌شود.

محمدجواد کولیوند با تاکید بر اینکه تاكنون انتخابات شورا‌ها در هیچ شهر و روستایی ابطال نشده است، تاکید کرد: تایید نهایی انتخابات شوراهای شهر و روستا در دور چهارم در ۲۵ تیر ماه نهایی می‌شود.

وی با بیان اینکه هنوز نیز در حال بررسی شکایت‌ها هستیم، گفت: بیش از ۹۵ درصد از بررسی آرا و درخواست‌ها مبنی بر اعتراضات به پایان رسیده است و صحت انتخابات تایید شده تنها کمتر از ۵ درصد آن باقی مانده است كه تا ۲۵ تیر ماه این موارد نیز تایید نهایی می‌شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در کشور همچنین تصریح کرد: صحت انتخابات "گرم دره کرج"، "شهر جدید هشتگرد" و "شهرضای اصفهان"، در دست بررسی است.

 

وی همچنین درباره وضعیت بررسی آرا در ۴۱ شهر استان تهران، گفت: بررسی‌ها به پایان رسیده است و تنها در ۴ شهر پردیس، نسیم شهر (بخش رباط کریم)، رودهن و حسن آباد مجددا در حال بررسی آرا است اما این به این معنی نیست که نتایج آراء شورای شهری ابطال شده است. به گفته وی فردا پرونده انتخابات شوراهای استان تهران جمع‌بندی و بسته می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار