اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
زیور بابایی:
یک کارشناس با بیان این‌که ورزش ناپاک شده است و همه چیز با ارتباطات پیش می‌رود، گفت: در واقع احترام و اخلاق در ورزش مُرده است.
زیور بابایی در اولین جلسه اتاق فکر فوتبال خوزستان که امروز (یکشنبه) در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: به نظر من نخبگان قدیمی فوتبال که باید باشند و راهکار ارائه دهند، در این جلسه حضور ندارند. همچنین به نظر من پیشکسوتان فوتبال بانوان هم باید به چنین جلساتی دعوت شوند.

وی افزود: در گذشته استادیوم‌های فوتبال پر از هواداران بود و چرا اکنون استادیوم‌های ما خالی هستند؟ این موضوع باید بررسی شود و باید به "خوزستان، برزیلته" برسیم.

این کارشناس ادامه داد: ورزش ما ناپاک شده است و همه چیز با ارتباطات پیش می‌رود. آدم دلش می‌سوزد. ورزش از اخلاق فاصله گرفته است و در واقع احترام و اخلاق در ورزش مرده است و دیگر احترام به پیشکسوت وجود ندارد. این‌ها همه ضعف است.

وی گفت: چرا برای تیم‌های پایه از مربیان تازه‌کار و نامناسب استفاده می‌شود، در حالی‌که بهترین مربی‌ها را باید برای این رده‌های سنی، با توجه به این‌که کار از همین مقطع شکل می‌گیرد، قرار دارد. مابرعکس این موضوع کار می‌کنیم.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار