اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۱۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
یوسف بهداروندی روز چهارشنبه در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت:پس از درگیری عده ای با کارکنان پایگاه اورژانس جاده ای 115 صالح شهر گتوند این پایگاه از 16 دی ماه تعطیل شد.
وی در تشریح علت این درگیری بیان داشت:در پی تماس یکی از اهالی صالح شهر با این پایگاه اورژانس که وضعیت جسمی کودک 2 ساله اش را وخیم اعلام کرده بود بلافاصله نیروهای این پایگاه به محل مذکور اعزام شدند اما متوجه شدند وضعیت این پسر بچه تنها سرماخوردگی بوده و نیازی به اعزام ندارد و اقدام درمانی لازم را برای کودک بیمار انجام دادند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گتوند ادامه داد: پدر کودک به اعزام فرزندش به بیمارستان دزفول تاکید داشت این درحالی بود که وضعیت بیماری این پسر بچه اورژانسی نبود و نیاز به اعزام به بیمارستان نداشت.

وی با بیان اینکه پدر این پسر بچه به همراه جمعی از اهالی با پرتاب سنگ به پرسنل پایگاه اورژانس حمله ور شدند اظهار داشت:در پی این اقدام مدیریت شبکه بهداشت و درمان برای جلوگیری از آسیب جانی به پرسنل ناچار تصمیم به تعطیلی این پایگاه گرفت.

بهداروندی با بیان اینکه این چندمین بار است که برخی اهالی صالح شهر با ماموران اورژانس 115 درگیر می شوند بیان داشت:مدیریت شبکه بهداشت و درمان گتوند قبلا نیز در نشستی با اهالی و شورای اسلامی صالح شهر این موضوع را پیگیری کرده است اما متاسفانه این حرکت بار دیگر تکرار شد.

وی افزود: در پی این درگیری پایگاه اورژانس جاده ای صالح شهر از 16 دی ماه تعطیل شد که با وساطت شورای شهر و دیگر مسئولان محلی این پایگاه بار دیگر از روز یکشنبه 24 دی ماه فعالیت خود را از سر گرفت.

بهداروندی با بیان اینکه در این درگیری آسیبی به ماموران اورژانس وارد نشد، ولی آمبولانس این پایگاه آسیب دید ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند از فرد خاطی شکایت کرده و پرونده در حال رسیدگی در دستگاه قضایی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند گفت:نیروهای پایگاه اورژانس جاده ای 115 وظایفی دارند که نمی توانند خارج از آن عمل کنند در غیر اینصورت مسئولیت آن برعهده آنان است.
وی تصریح کرد: خدمات بهداشتی درمانی حق مردم است و در این راستا طبق ضوابط از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

به گزارش ایرنا پایگاه اورژانس جاده ای 115 مستقر در شهر صالح شهر گتوند با یک دستگاه آمبولانس و کادر پزشکی به صورت شبانه روزی به اهالی خدمات رسانی می کند.

شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.

/ایرنا

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
صالح شهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
comment
0
0
comment شهر صالح شهر امبولانس ندارد -مرکز درمانی هم بعد از تایم اداری علی رغم استقرار پزشک تعطیل می باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار