اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
لیگ برتر گلف
ملی حفاری عنوان قهرمانی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر گلف کشور را به خود اختصاص داد.
رضا علیجانی، رییس هیات گلف استان اظهارکرد: هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر روز گذشت (جمعه) با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید و ملی حفاری توانست بدون شکست، عنوان  قهرمانی نیم فصل لیگ برتر را ازآن خود کند.

وی بیان کرد: در مهم ترین بازی هفته هفتم لیگ برتر گلف، ملی حفاری به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان یکی دیگر از مدعیان کسب عنوان قهرمانی که با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید و با کسب 21 امتیاز قهرمان نیم فصل شد و نفت در جایگاه دوم قرار گرفت.



رییس هیات گلف خوزستان افزود: سورتمه اهواز نیز با پیروزی 6 بر صفر مقابل هیات اصفهان با 15 امتیاز بعد در رده سوم جدول باقی ماند. همچنین تیم هیات شاهین شهر استان اصفهان برابر تیم نمین سرامیک اردبیل قرارگرفت و با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید. تیم تاراز مسجدسلیمان نیز رو به روی آزادگان قرار گرفت و در نهایت با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد. 

وی با مثبت برشمردن سطح لیگ برتر گفت: خدا را شکر تمامی تیم ها خوب و منسجم ظاهر شده اند و تیم های خوزستان نیز مانند همیشه تلاش شان برای کسب سکو بوده است.

علیجانی تاکید کرد: از بدو ورودم به هیات گلف استان تنها انگیزه و هدفم کار بدون حاشیه بوده است و از تمام علاقه مندان نیز دعوت می کنیم که ما در این هدف بزرگ، همراهی کنند تا همچنان شاهد موفقیت گلف خوزستان و سرآمدی آن در کشور باشیم. ما برنامه های زیادی داریم که همه آن ها با صبر و حوصله اجرایی می شوند. به زودی هم خبرهای خوبی از گلف خوزستان به گوش خواهد رسید.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار