اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸

شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :

 در خبر ها داشتیم که مجلس شورای اسلامی اعلام کرد حدود ۱۰۰ مسئول کشوری دو تابعیتی وجود دارند که دارای گرین کارت هم هستند، پس با این وصف، خدا، به این مملکت رحم کند.!

براستی کدام کشور جهان را سراغ دارید که حاضر گردد که بخش هایی از قوای سه گانه ی خود را در کنترل مسئولین دوتابعیتی قرار دهد و پستهای حساس کشوری را بدون هیچ حساب و کتابی در اختیار آنها قرار دهند.!؟

نهادهای امنیتی کشور به هیچ وجه نباید اجازه دهند که اولا، نام این اشخاص از افکار عمومی پنهان بماند و دوما، چنانچه این، افراد از مدیران مورد اعتماد هستند پس برای مورد طمع واقع نشدن آنها، باید سریع به لغو تابعیت دوم و یا ابطال گرین کارت آن مسئولین مبادرت ورزد.

همینطور که تجربه نشان داده است بعضی از این افراد، در صورت خیانت، چنانچه متوجه شوند که احتمال دستگیری آنها می رود براحتی می توانند از ایران گریخته و بواسطه ی گرین کارتی که دارند به کشورِ تابع دیگر پناهنده شوند.

علی ایحال، کاربری در شبکه های اجتماعی پستی را به اشتراک گذاشت که این منطق را ترویج می داد ؛ ترا خدا یکی بمن بگوید، در ایران چه خبر است!

چرا، مجلس اجازه می دهد که دو تابعیتی ها در مدیریت کشور مسئولیت های کلیدی را عهده دار شوند.؟!

براستی نیروهای امنیتی در این خصوص  چه راهکاری دارند .؟!

علی القاعده چرا، قوه قضاییه تا کنون اقدامات موثری را انجام نداده است و قوه مجریه با چه اهدافی این افراد دوتابعیتی را استخدام می کند؟!

چرا، نهاد های مسئول این همه کوتاهی می کنند، تا امثال #خاوری و اخیرا، این مدیر کذایی در شرکت اکتشافات وزرات نفت، که به #کانادا فرار کرده و خدا می داند به چه میزان اطلاعات حساس نفتی ما را به دشمن انتقال داده...آیا این افراد حکم همان #اسب_تروا(افراد جاسوس و نفوذی) برای کشور ایران نخواهند بود.

لطفا؛ هرچه سریعتر جلوی این کار را بگیرید، تا آنها ملت و مملکت را یکجا، نابود نکنند.!!!

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار