شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۰۶:۲۳

شوشان : افطار و گردهمایی بزرگ اصلاح طلبان خوزستان دیروز جمعه دراهواز برگزار شد. سلطانعلی بهمنی رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات کارگزاران استان در مصاحبه باشوشان در این خصوص گفت: این گردهمایی بزرگ استانی جهت صرف افطار ماه مبارک رمضان و هم اندیشی پیرامون مشکلات استان وارائه راه حل های مناسب تشکیل گردید که چند تن از شخصیت های استان درباره موضوعات مختلف به ایراد سخن پرداختند.

بهمنی با تاکید بر اینکه همه گروه های اصلاح طلب و حتی چهره هایی از طیف اصولگرایی در این گردهمایی بزرگ شرکت داشتند اظهارداشت: یکی از اهداف این نشست ایجاد همدلی ،تفاهم و همراهی با دولت منتخب جهت مهار مشکلات خوزستان بوده و در بیانیه های صادر شده ضمن آمادگی برای ادامه راه امام راحل و رهبرمعظم انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی بر حل مشکلات مردم استان خوزستان تاکیدگردید.

این عضو سیاسی کارگزاران با بیان این مهم که اصلاح طلبان خوزستان به دنبال سهم خواهی نیستند گفت:درحال حاضر کشور به دو اردوگاه اصولگرایی واصلاح طلبی تبدیل شده است وما باید یاد بگیریم درکنار هم ،باهم وبرای هم به کشورعزیزمان ایران خدمت کنیم واین برای ما نه یک عادت که باید یک قانون باشد.

بهمنی درادامه گفت:ما باید مرز بین منتقد،معترض ومخالف را رعایت کنیم در غیر اینصورت مهره سوزی های وسیعی را در پی خواهد داشت و با تبدیل شدن منتقد و معترض به مخالف برای امنیت ملی ما چالش برانگیز خواهد بود.

بهمنی همچنین گفت :نقد وا عتراض باعث شناسایی نقاط ضعف در سیاست گذاری ها وبرنامه ریزی ها خواهد شد و سلامت رفتار سازمانی رابرای مدیریت کشور در پی خواهد داشت.

 

سلطانعلی بهمنی با یاد آوری اینکه، ماملت آینده هستیم و آینده از آن ما خواهد بود اظهارداشت:تفرقه،جدایی ،پ راکندگی، رکود، بی تفاوتی و حرکت در عرض ما را از همراهی با جامعه جهانی باز میدارد و ما در درون مرزهای جغرافیایی کشورمان تنها می شویم و تنها شدن در هزاره سوم به معنای عقب ماندگی و وابستگی ست و وابستگی مهمترین عامل برای عدم خودکفایی و استقلال یک کشور است و در چنین شرایطی است که ما هرگز روی امنیت ورفاه را نخواهیم دید واین بزرگترین درد ورنج برای یک ملت است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار