اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
برق برخی از مناطق شهرستان بهبهان به منظور پاره ای تعمیرات بر روی شبکه برق و افزایش پایداری آن در روز سه شنبه به مدت سه ساعت قطع می شود.
مدیر روابط عمومی توزیع برق خوزستان با اعلام این خبر گفت: روز سه شنبه از ساعت هشت تا 11صبح شبکه برق شهرستان بهبهان در بعضی نقاط به دلیل تعمیرات شبکه برق با قطعی همراه خواهد بود.

کامران حدادی بیان کرد: محل ها و مسیرهای دانشگاه منابع طبیعی، شیر پاستوریزه، نورآباد خمینی و زمین های دهملایی تا 11 ظهر به منظور پیشگیری از خرابی و قطعی شبکه، با پاره ای اقدامات از جمله شستشو، بررسی و تعمیر شبکه همراه است.

شهرستان بهبهان در جنوب شرقی استان خوزستان قرار گرفته و مرکز آن شهر بهبهان است. 

سردشت زیدون، منصوریه و تشان شهرهای تابعه بهبهان است.

هشت بهمن پارسال در پی وقوع پدیده گرد و غبار در اهواز و درپی آن بارندگی خفیف، عایق مقره های پست های برق حالت نارسایی خود را از دست داد و باعث قطعی برق گسترده در اهواز و 12 شهرستان دیگر شد.

پس از قطعی های گسترده خوزستان، به منظور شستشوی مقره ها و تعویض و عایق ‌بندی تجهیزات، 15 دستگاه مقره شور به خوزستان اعزام و حدود 35 درصد مقره‌ها تعویض و عایق‌بندی شد.

در پی این قطعی برق، هیات وزیران در فروردین 96 بودجه ای 230 هزار میلیارد ریالی را برای مشکلات برق، آب و فاضلاب، گرد و غبار، علاج بخشی رودخانه کارون و اتمام طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی خوزستان در نظر گرفت.

اقداماتی از جمله احداث پست ها و خطوط برق فشار قوی، شستشو و تعویض مقره ها، زنجیرمقره ها در راستای ارتقای وضعیت شبکه انتقال برق خوزستان صورت می گیرد.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار