اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
تیم هیات گلف خوزستان در دور برگشت لیگ دسته یک بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی بانوان شرکت می کند.
رضا علیجانی، رییس هیات گلف استان اظهار کرد: دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک بانوان از16 تا 18 بهمن‌ماه در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود و طبق اعلام رسمی فدراسیون گلف، ورود تیم‌ها نیز از عصر روز شنبه (چهاردهم بهمن) است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که مسوولان زحمتکش برگزاری مسابقات فدراسیون انجام داده‌اند، اسکان تیم‌هایی که از استان‌های مختلف در مسابقات حضور خواهند داشت، در محل هتل آکادمی المپیک است و تمرین تیم‌ها نیز از 15 بهمن با حضور شش تیم آغاز می‌شود که اعضای تیم خوزستان هم تمرینات خود را  آغاز می‌کنند.

علیجانی بیان کرد: امیدوارم خوزستان بتواند در رقابت‌های امسال عملکرد بهتری در مقایسه با سال‌های گذشته داشته باشد، البته با توجه به شرایطی که در دور رفت برای تیم خوزستان رقم خورد، مدعی کسب مقام دوم یا سوم این دوره از رقابت‌ها هستیم.

وی در ادامه عنوان ‌کرد: سازماندهی مناسبی در هیات گلف خوزستان انجام می‌شود و کمیته‌ها نیز فعال خواهند شد و به زودی احکام مسولان کمیته‌های مختلف نیز صادر خواهد شد.

رییس هیات گلف خوزستان گفت: با توجه به این‌که خوزستان، مهد گلف ایران و پایگاه و خواستگاه این رشته است و بیشترین فراوانی گلف را در خوزستان داریم، زمینه این رشته در استان فراهم و بحث زیرساخت در اولویت قرار گرفته است. در میان‌مدت و کوتاه‌مدت نیز زمینه‌های استعدادیابی و آموزشی و در بلندمدت هم جذب سرمایه‌گذار مدنظر است.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار