اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۳

عضو منتخب شوراي شهر اهواز گفت: شوراي اهواز 21 عضو دارد و هر يك از اين اعضا ديدگاهي دارد كه بايد تا قبل از برگزاري جلسات رسمي شورا به انسجام و نزديكي ديدگاه ها دست يابيم.

آذر زمان‌پور در گفت‌وگو با ايسنابا بيان اين‌كه جلسات غيررسمي شورا در حال برگزاري است، اظهار كرد: در اين جلسات كه هدف در آنها ايجاد تعامل و ارتباط بيشتر ميان اعضاي شوراي شهر است، درباره شاخص‌ها و ملاك‌هايي كه رييس شورا و شهردار بايد داشته باشد، صحبت هايي مي‌شود.

وي افزود: در اين جلسات سعي مي‌شود اقدامات اوليه براي برگزاري جلسات رسمي مهيا شود و ديدگاه‌هاي هر يك از اعضا شناخته و مشخص شود كه بتوان با تعامل، اين ديدگاه‌ها را به هم نزديك كرد.

زمان‌پور گفت: اولويت‌هاي كار در شهر اهواز افزايش سرانه فضاي سبز، رفع مشكلات ترافيك و حمل و نقل، ايجاد چهره‌اي زيبا در شهر و ايجاد طراوت و سرزندگي براي شهروندان، رفع مشكل ريزگردها و مسايل كيفيت آب، ساحل‌سازي و افزايش فضاهاي تفريحي و رفاهي است.

وي ادامه داد: در انتخاب شهردار اهواز نيز با توجه به اين‌كه شهردار اين كلان‌شهر بايد تعهد، كارآمدي، برنامه‌محور بودن، داشتن سند چشم‌انداز حداقل 5 ساله و داشتن برنامه‌هاي كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت را دارا باشد، گفت‌وگو مي‌شود. در اين شهر هيچ شهرداري بدون برنامه نمي‌تواند كار كند و بايد كارهاي مطالعاتي انجام داده باشد.

اين عضو منتخب شوراي شهر اهواز تصريح كرد: شهر اهواز از كلان‌شهرهايي است كه شهردار آن بايد كوچه به كوچه و محله به محله آن را بشناسد و تنها به يك محله خاص نپردازد.

 

وي افزود: اهواز از معدود كلان‌شهرهايي است كه رودخانه از آن مي‌گذرد و مي‌توان از اين ظرفيت شهر به خوبي استفاده كرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار