اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۵۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: با فعال شدن کانون های شرق اهواز روز جمعه بار دیگر گرد و غبار این شهر را فرا می گیرد.
کوروش بهادری  اظهار کرد: روز جمعه با افزایش سرعت باد بر روی این کانون ، گرد و غبار اهواز را فرا می گیرد و تا شنبه صبح ماندگار است. 

وی افزود: امروز اثرات گرد و غبار از روز گذشته در استان باقی مانده است ، شعاع دید در اهواز در حال حاضر 2 هزار و 500 متر است و مشکل خاصی ایجاد نمی کند و به تدریج رو به بهبود است.
بهادری ادامه داد: میزان رطوبت امروز صبح آبادان 96، دزفول 92، شادگان 91 و اهواز 89 درصد گزارش شده است. 

مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: روز جمعه برای شمال و شرق استان بارندگی پیش بینی می شود که قابل ملاحظه نیست؛ دیروز در دزفول، لالی و باغملک بارندگی های خفیفی گزارش شده است. 

وی افزود: یکشنبه آینده موج بارشی وارد استان می شود و از نیمه دوم بهمن ماه آغاز ورود سامانه بارشی بر روی ایران است که امید است استان نیز شاهد بارش های خوبی باشد.

بهادری بیان کرد: از امروز تا جمعه دمای هوا به طور متوسط چهار تا 6 درجه افزایش می یابد و وارونگی دمایی امروز اهواز 249 متر گزارش شده است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در 24 ساعت گذشته بهبهان با 23 و ایذه با چهار درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان گزارش شده و تغییرات دمایی هوای اهواز بین 21 و 10 درجه سانتیگراد در نوسان است.

گرد و غبار با شدت و ضعف از روز جمعه تا سه شنبه با منشا کانون های داخلی و خارجی استان را فرا گرفته و مشکلات زیادی را مردم ایجاد کرده است.

تراکم ریزگردها در سوسنگرد روز شنبه در بیشترین سطح خود به بیش از 66 برابر حد مجاز رسید و روز جمعه نیز غلظت ریزگردها در اهواز دربالاترین رکورد خود به بیش از 53برابر حد مجاز رسید.

غلظت گرد و خاک در بسیاری از شهرهای خوزستان در روز شنبه سبب تعطیلی مدارس 17 شهرستان و ادارات 11 شهرستان و در روز یکشنبه نیز سبب تعطیلی مدارس و مراکز آموزشگاهی 21 شهرستان شد و ساعات اداری برخی شهرستان ها را نیز با 2 ساعت تاخیر در آغاز فعالیت مواجه کرد.

شاخص مجاز آلاینده ها 150میکرو گرم بر مترمکعب می باشد.



/ایرنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
comment
0
0
comment وای، وای، دوباره، دوباره،دل مون خوش بود وایسادیم تا خاک خوب نشست بعد شروع کردیم به شستن،دوباره از نوع
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار