اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر:
عباس تلغری معاون مالی و اداری شهرداری با هفت رأی به عنوان سرپرست شهرداری برگزیده شد.
رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: اختلافی با شهردار نداشتیم و این استعفا برخلاف میل ما و به دلیل مسائل شخصی بوده است.

غلام‌علی شاهمرادیان با اشاره به استعفای شهردار شوشتر اظهار کرد: اختلافی با شهردار نداشتیم و این استعفا برخلاف میل ما و به دلیل مسائل شخصی بوده است.

وی گفت: فلسفی‌زاده در دوره سابق شورا نیز شهردار شوشتر بود که در شورای پنجم با توجه به عملکرد خوبی که داشت در این منصب ابقا شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر اصلاح ورودی‌های شهر و احداث زیرگذر را از جمله اقدامات خوب فلسفی‌زاده دانست و افزود: ما از دوهفته پیش که مسئله استعفا مطرح شده، تلاش بسیاری برای حفظ وی داشتیم اما به دلیل مسائل شخصی تصمیم به استعفا گرفت.

وی اظهار کرد: با توجه به احترامی که برای فلسفی‌زاده قائل بودیم، با هفت رأی یعنی رأی همه اعضا با استعفای وی موافقت شد. همچنین عباس تلغری معاون مالی و اداری شهرداری با هفت رأی به عنوان سرپرست شهرداری برگزیده شد.

وی به رایزنی‌های اعضای شورا برای انتخاب شهردار جدید اشاره کرد و عنوان کرد: در هفته آینده گزینه‌های پیشنهادی شهرداری را مطرح کرده و در جلسه شورا به رأی گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه شوشتر شهری توریستی و مهمان‌پذیر است، گفت: امیدواریم بتوانیم گزینه‌ای درخور شأن مردم شوشتر انتخاب کرده و با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز، در فرصت باقی‌مانده تا عید خدمات شهری خوبی برای شهروندان و مسافران ارائه دهیم./ فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار