شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
پنجمین نشست سراسری مدیران و روسای ستاد و شعب، همزمان با آیین گرامیداشت هشتمین سالگرد تاسیس بانک گردشگری با هدف ابلاغ سیاست های جدید در سال مالی آینده، در روز پنج شنبه ٥ بهمن ماه برگزار شد.
به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در این نشست علی اصغر سفری، مدیرعامل، تاکید کرد: «در رویکرد جدید به دنبال این هستیم که از رصد مستمر بازار به تولید محصول برسیم چرا که مشتریان به دنبال راه حل های سریع، یکپارچه و منعطف هستند». وی افزود: «تاسیس ادارات جدید در ستاد بانک، با هدف رصد بهتر بازار و نیز ارتقای شفافیت و استانداردها به منظور نزدیک شدن به تجربیات روز بانکداری دنیا صورت گرفته است».

مدیرعامل بانک گردشگری: باید از رصد بازار به تولید محصول برسیم

مدیرعامل بانک گردشگری، در ادامه سیاست های جدید در حوزه های مختلف را تشریح کرد. وی در خصوص سیاست های منابع و مصارف گفت: «مواردی چون رعایت بهداشت اعتباری معاملات، جذب مشتریان حقوقی و ارتقای تعامل دو سویه با مشتریان اعتباری از مهم ترین سیاست ها در این حوزه هستند».

وی پیرامون سیاست های مدنظر در حوزه ارزی و بین الملل، اجرایی شدن طرح بانکداری جامع و برگزاری همایش های تخصصی در حوزه ارزی در مراکز استان ها و تهران را از جمله این سیاست ها برشمرد. سفری خاطرنشان کرد: «در حوزه سپرده ها، اهداف عملیاتی مدنظر عمدتا متمرکز بر توسعه بازار هر یک از محصولات، افزایش سطح وفاداری و رضایت مشتریان و توانمندسازی شعب برای نقش آفرینی موثر هستند».

مدیرعامل بانک گردشگری همچنین با تبریک هشتمین سال تاسیس این بانک، از همت و پشتکار مدیران و همکاران قدردانی و ابراز امیدواری کرد با اجرای سیاست های جدید در سال مالی پیش رو، بانک گردشگری به بانکی متمایز و پویا در نظام بانکی بدل شود.

این گزارش حاکی است در جریان این نشست، گزارش شیوه جدید ارزیابی عملکرد شعب و گزارش های مربوط به فعالیت های انجام شده در حوزه کمپین های توسعه بازار و نیز فعالیت های انجام شده برای تشکیل باشگاه مشتریان بانک ارائه شد و روسای شعب تهران و شهرستان، دیدگاه های خود را بیان کردند. همچنین از شعب برتر در حوزه های مختلف تقدیر به عمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار