شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۰۴:۰۵

روزنامه وطن امروز در ستون سایه روشن امروز یکشنبه خود نوشت:

*افشاگری سخنران مراسم منافقین در پاریس

نماینده پارلمان فلسطین که چندکلامی در مراسم منافقین در پاریس سخنرانی کرده بود، بعد از بازگشت به کشورش دست به افشاگری زده و از پشت پرده افتضاحات این گروهک سخن گفته است. به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، «نجات بوبکر» پس از بازگشت به فلسطین در مصاحبه‌ای با روزنامه «القدس‌العربی» گفته است: نماینده مجاهدین(منافقین) در فرانسه با من تماس گرفت و گفت یک مراسم در پاریس داریم که می‌خواهیم شما هم در آن شرکت کنید.

بر پایه این خبر نجات بوبکر در پاسخ به خبرنگار قدس‌العربی که پرسیده بود: انگیزه شما از شرکت در این برنامه چه بود؟ آیا شما واقعا با اهداف و نظریات مجاهدین(منافقین) ایرانی آشنا بودید؟ و آنها را قبول داشتید؟ گفت: هدف اولیه من رساندن پیام مردم فلسطین به گوش بقیه است. من از هر رسانه‌ای در این جهت استفاده می‌کنم. برایم فرق نمی‌کند که ایرانی باشند یا سومالیایی یا هر جای دیگر.

بوبکر ادامه داد: منافقین از من خواستند بیایم به پاریس، آنها به من قول دادند همه امکانات سفر را حل و فصل می‌کنند و سعی خواهند کرد در این سفر یک هفته‌ای به من خوش بگذرد. من نیز با همان هدفی که گفتم به پاریس آمدم. برخی کسانی که قبلا در این مراسم شرکت کرده بودند به من گفتند، مریم رجوی برای منافقین مانند ملکه است و او را می‌پرستند. اگر خواستی مورد رسیدگی بیشتر قرار بگیری کافی است از مریم تعریف کنی. ما نیز برای افزایش کیفیت سرویس چند بار گفتیم مریم خیلی زیباست، او رهبر خوبی برای شما خواهد بود...!

وی در پاسخ به آخرین سوال خبرنگار روزنامه القدس‌العربی مبنی بر اینکه «منافقین ایرانی را چگونه آدم‌هایی دیدید؟» گفت: برای یک هفته گردش در پاریس و در کنار رود سن، قابل تحمل بودند! گفتنی است گردهمایی منافقین در ویلپنت پاریس هر ساله و همزمان با سالگرد آغاز حرکت مسلحانه این گروهک در ایران برگزار می‌شود و عوامل منافقین برای پرتعداد نشان دادن این مراسم مجبور به استفاده از شرکت‌کنندگان اجاره‌ای هستند.

*بجنوردی: سال 88 تقلبی رخ نداد

به گزارش مشرق، آیت‌الله موسوی بجنوردی پس از انتخاب حسن روحانی در میان دانشجویان خود گفته است: تا قبل از انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری، شبهه تقلب سال 88 برای من به صورت کامل حل نشده بود اما در این انتخابات کاملا شک من برطرف شد.

*جشن پیروزی روحانی تمسخر جنبش‌سبز بود

گاردین در گزارشی تصریح کرد: جمهوری‌اسلامی نه‌تنها مردم را پای صندوق‌های رای آورد، بلکه موجب شد تصور کنند که بخشی از تاریخ را ساخته‌اند. به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه بریتانیایی گاردین، گزارشی را از جشن‌های پیروزی حسن روحانی، رئیس‌جمهور منتخب کشورمان تهیه کرده که عنوان آن چنین است: «جشن پیروزی روحانی در ایران، تمسخر جنبش سبز بود».

این گزارش گاردین ظاهرا در تهران و توسط یکی از هواداران فتنه 88 به‌رشته تحریر درآمده است و طبعا با ادبیاتی خصمانه و علیه‌نظام جمهوری‌اسلامی ایران نگاشته شده است.

نویسنده گزارش تصریح می‌کند که وقتی صدای شادی مردم را از پیروزی حسن روحانی شنیده، احساس کرده که در اقلیت است، اقلیتی که به‌زعم وی، رای نداده‌اند زیرا به اصلاحات تدریجی در یک نظام «تئوکراتیک نظامی» معتقد نیستند!

در بخش دیگری از گزارش گاردین این سوال مطرح شده است که آیا انتخابات خرداد 92 با مشروعیتی که برای جمهوری اسلامی به‌وجود آورد، به‌معنی تمسخر جنبش سبز نبود؟ آیا شادی کردن در پیش چشم نیروهای امنیتی که با جنبش سبز درگیر شده بودند، به‌معنای تسمخر جنبش سبز نیست؟

شوشان: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار