اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
نماینده اهواز در مجلس:
همایون یوسفی : برقراری عدالت در کشور یکی از آرمان های اصلی انقلاب بوده که برای تحقق هرچه بیشتر آن باید خدمت رسانی به مردم را افزایش داد.
همایون یوسفی حاشیه مراسم گرامی داشت دهه فجر در اهواز اظهار کرد : خدمت به مردم یکی از وظایف اصلی و اولویت های ما در راستای اهداف و ارمان های انقلاب اسلامی است.

وی افزود : خدمت به مردم در تمام حوزه ها و بررسی و رفع مشکلات آن ها نیازمند عزم جدی تمامی مسئولان کشوری و استانی است.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امید می رود با تلاش دولت و مجلس سطح زندگی و عدالت در کشور و بخصوص در خوزستان بیشتر شود.

وی همچنین به اختصاص بودجه های مناسب به خوزستان در لایحه بودجه 1397 اشاره کرد و گفت: در سال آینده اعتبارات مناسبی در بخش های مختلف برای خوزستان پیش بینی شده و در حوزه آب و فاضلاب نیز پروژه های خوبی تعریف شده است.

یوسفی تصریح کرد: همچنین افتتاح چند طرح بیمارستانی و کنترل کانون های ریزگرد ها در سطح استان نیز از دیگر اقدامات مهمی است که برای آن اعتبارات لازم پیش بینی شده است. 

وی تقویت سرمایه گذاری و ایجاد گردش مالی بیشتر در استان را از دیگر برنامه های سال آینده برشمرد و افزود: تقویت سرمایه گذاری می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی استان را برطرف و کمک شایانی به بهبود وضعیت اشتغال استان باشد. 


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار