شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۰۴:۳۹

روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت : منابع نزدیک به شوراهای شهر کلانشهرها خبر می دهند که اعضای این شوراها که در میان آنها افراد متخصص، آگاه به امور شهری و حتی کسانی که قبلا سمت های مدیریتی بالایی در کشور داشته اند مشاهده می شود، بر سر کسب ریاست شورا نه تنها جنگ وجدال و چانه زنی ندارند، بلکه هر کدام دیگری را مناسب تر از خود دانسته و هیچگونه اصراری به اینکه خودشان رئیس شوند ندارند.

با چنین طرز تفکری باید هم این شوراها موفق بوده و شهرهایشان پیشرفت و شهروندانشان در رفاه باشند.

پر واضح است که چنین افرادی دارای آراء واقعی مردم هستند و قصدشان از ورود به شورا خدمت به شهر و ارتقاء شهر و شهرداری است. چنین شوراهایی با توجه به اینکه اعضای آنها وامدار عمر وزید نیستند، مسلماً با استقلال کامل کمر خدمت می بندند و عاقبت بخیر هم می شوند. ضمناً چنین شوراهایی با این طرز تفکر نیروهایی را به عنوان شهردار انتخاب می کنند که حافظ منافع شهر، ضرب المثل در امانتداری و صاحب فکر در ایجاد درآمد شهرداری باشند و به هیچ وجه از شهردار منتخب توقعات شخصی ندارند و دست او را در انجام امور و چیدمان نیروهای متخصص و سالم باز می گذارند.

 

امید آنکه سایر شوراها نیز در دیگر کلانشهرها و شهرها ازچنین رویه های سازنده و بی غل و غش بهره ببرند تا حاصل آن تغییر چهره شهرها، تثبیت مدیریت در شهرداری و ماندگاری و حسن عاقبت شوراها باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار