اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
نشست مشترک کتانباف شهردار اهواز، حجازی مدیر ارشد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خوزستان و هیات سرمایه گذاری از کشور کویت برگزار شد.
در این دیدار شهردار اهواز ضمن خوش آمدگویی به مهمانان خارجی گفت: بسیاری از زیرساخت های ساخته شده در کلانشهرهای مدرن ، به خاطر مشارکت سرمایه گزاران است. مشارکتی که به صورت آگاهانه، علمی و براساس منافع طرفین تعریف انجام می شود و علاوه بر تامین این منافع، توسعه ی شهرها را در پی خواهد داشت.

منصور کتانباف به فرصت های سرمایه گذاری در شهر اهواز اشاره کرد و افزود: اهواز و استان خوزستان از دیرباز فرصت ها و پتانسیل های متنوعی در حوزه های مختلف تجاری، گردشگری، صنعتی، بازرگانی، درمانی، ورزشی و غیره داشته و دارد. اهواز شهری زنده و پویا است و این قطعاً برای سرمایه گذاران، فرصتی ویژه و مناسب است.

وی با دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت حضور در اهواز و خوزستان گفت: خوشبختانه اراده ی جمعی در میان مدیریت ارشد استان برای فراهم نمودن فضای مناسب برای حضور و مشارکت سرمایه گذاران وجود دارد و موانع در حال برطرف شدن است و ما آماده ی پذیرش سرمایه گذاران با بهترین شرایط هستیم. یکی از این فرصتها احداث شهربازی بزرگ اهواز و تله کابین بر روی رودخانه ی کارون است.

نماینده ی هیات سرمایه گذاری کشور کویت نیز با ابراز خرسندی جهت حضور در اهواز اظهار داشت: قبل از سفر به اهواز، به دلیل برخی تبلیغات منفی، فضای نامناسبی را از این شهر در ذهن داشتیم که خوشبختانه در این چند روز، با شهری مستعد برای سرمایه گذاران مواجه شدیم. ضمن آنکه با توجه به شناختی که از سوابق کتانباف به عنوان مدیری توانمند و مجرب داشتیم، به محض اطلاع از انتخاب وی به عنوان شهردار اهواز، سریعاً تصمیم گرفتیم به اهواز سفر کنیم.

وی با ابراز تمایل به همکاری با شهرداری اهواز اذعان کرد: همکاری با شهرداری ها در سراسر دنیا امتیاز مثبتی برای سرمایه گذاران است و ما هم با نیت کار و سرمایه گذاری به اهواز آماده ایم و تنها توقع ما، سرعت درکار و همکاری متقابل است.

در این جلسه همچنین حاضرین در خصوص گزینه ها و فرصتهای سرمایه گذاری در اهواز بحث و تبادل نظر کردند.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار