اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
عصر جمعه اعضای خانواده دوزن جوان به‌نام‌های «مریم» و «فریبا» پیامی همزمان در تلگرام دریافت کردند. اما پیام، به هیچ عنوان عادی نبود و خبر از اتفاقی شوم داشت.
به گزارش روزنامه ایران، همان موقع چند تن سراسیمه راهی آرایشگاه زنانه مریم در شهر قدس شدند. چند نفرهم سعی کردند به هرشکل ممکن با آنها تماس بگیرند، اما هیچ کس پاسخگو نبود. تا اینکه سرانجام فردی گوشی تلفن را برداشت و از مرگ خودخواسته دو زن با قرص برنج خبر داد.

سرهنگ مهدی سرپناه- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در تشریح پرونده گفت: « مأموران کلانتری شهرستان قدس-درجاده قدیم کرج- در جریان مرگ دو زن 32 و 22 ساله در یکی از آرایشگاه‌های زنانه این شهرستان قرار گرفتند. تحقیقات مقدماتی نشان داد آنها یک زن آرایشگر و شاگردش بوده‌اند که به‌علت نوشیدن آبمیوه حاوی قرص برنج دچار مسمومیت شده و توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان لقمان تهران انتقال داده شده بودند.اما متأسفانه هر دونفر شامگاه جمعه جان خود را از دست دادند. کارآگاهان پس از تحقیقات میدانی و بررسی تلفن همراه زنان جوان دریافتند آنها پیش از هر اقدامی برای تعدادی از اعضای خانواده هایشان در شبکه‌های اجتماعی پیامی فرستاده و از آنها خداحافظی کرده بودند. تاکنون همه شواهد از خودخواسته بودن این اقدام هولناک حکایت داشته با این حال کارآگاهان همچنان درحال تحقیق در این باره هستند.»

پیگیری‌ها درباره این پرونده نشان داد «مریم» که مادر دو پسر خردسال بود و با همسرش در شهر قدس زندگی می‌کرد، از چند ماه قبل آرایشگاه را اجاره کرده و به همراه دخترجوانی به نام فریبا در آنجا مشغول به کار شده بودند.اما هنوزجزئیات بیشتری درباره این پرونده عجیب به‌دست نیامده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار