اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 97 گفت: در کشور ما هر زمان که بحث دفاع از درآمدهای پایین مطرح می‌شود تبدیل به پوپولیست می‌شویم و این مشکلات به وجود می‌آید.
خبرگزاری فارس: غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 کل کشور، صبح امروز یکشنبه (15 بهمن ماه 96) در جریان بررسی بخش های درآمدی لایحه بودجه و در موافقت با بند مربوط به تعیین سقف معافیت های مالیاتی کارکنان دولتی و غیر دولتی، طی سخنانی اظهار داشت: در کشور ما هر زمان که بحث دفاع از درآمدهای پایین مطرح می‌شود تبدیل به پوپولیست می‌شویم و این مشکلات به وجود می‌آید؛ شایسته نیست زمانی که حرف حق می‌زنیم اینگونه علیه ما موضع گیری شود.

وی افزود: اتفاق خاصی صورت نگرفته است، در بودجه سال 96 این اقدام شروع شد و سقف معافیت مالیاتی را در زمانی که خط فقر 3 میلیون تومان اعلام می‌شود، ارتقاء دادیم.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 97، ادامه داد: به استناد آمار مخالفت با این بند به نام هیئت‌های علمی و به کام دیگران است و اکثر هیئت‌های علمی زیر 8 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند.

تاجگردون همچنین تصریح کرد: فرمول ارائه شده تنها مربوط به کارکنان دولت نیست بلکه مربوط به همه است.

«سال‌ها پیش باید این اقدام صورت می‌گرفت، به استناد آمار رسمی ارائه شده توسط دولت 80 درصد جمعیت کشور زیر 2.5 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند».

وی بر همین اساس اضافه کرد: سخت است که در دولت و مجلس بنشینیم و به ضرر خود مصوبه‌ای را تصویب کنیم.

تاجگردون در خاتمه سخنان خود عنوان کرد که مخالفت با این مسئله به نام هیئت‌های علمی و به کام دیگران می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار