اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
گرد و خاک با منشا داخلی روز سه شنبه آسمان اهواز و برخی شهرهای استان خوزستان را فرا گرفت تا باز هم مردم این مناطق خانه نشین شوند.
به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست استان خوزستان میزان گرد و غبار موجود در هوای اهواز در ساعت هشت بامداد امروز سه شنبه 252 میکرو گرم بر متر مکعب بوده که 2 برابر حد مجاز است.

در همین ساعت میزان گرد و غبارهوای آبادان 124، اندیمشک 161، حمیدیه 159 و ماهشهر 183 میکرو گرم بر متر مکعب بوده که در حال افزایش می باشد. 

اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان روز گذشته به دلیل پیش بینی گرد و خاک مدارس 14 شهرستان خوزستان از جمله اهواز را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روز سه شنبه تعطیل اعلام کرد.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی استان خوزستان از صبح امروز سه شنبه به دلیل وزش باد هوای 14 شهرستان خوزستان شامل اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، شادگان، آبادان، خرمشهر،هندیجان، امیدیه، ماهشهر،رامهرمز، رامشیر، هویزه و دشت آزادگان خاک آلود خواهد بود.
بر پایه این گزارش توده هوای کم فشاری از غرب امروز وارد استان خوزستان می شود که تا سه شنبه شب آسمان برخی مناطق استان خوزستان توام با بارش خواهد بود.

امسال به دلیل خشکسالی استان خوزستان یکی از کم بارش ترین سالها را تجربه می کند به طوری که مسئولان هشدار داده اند اگر این روند ادامه یابد استان خوزستان برای تامین آب مورد نیاز شرب و کشاورزی خود با مشکل مواجه خواهد بود.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار