شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۷

مسئول فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: تعدادی از بانوان خیر خوزستانی طلاهای خود را به بازسازی ایوان طلای حرم حضرت امام علی (ع) در نجف اشرف اهدا کردند.

محمدتقی چهارمحالی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: به منظور بازسازی ایوان طلای حرم حضرت امام علی (ع) در نجف اشرف تعدادی از بانوان خیر خوزستانی طلاهای خود را اهدا کردند.

وی افزود: این بانوان خیر از شهرهای سوسنگرد، ماهشهر، اهواز و آبادان هستند که دو روز گذشته با مراجعه به ستاد‌های بازسازی عتبات مستقر در شهرهای خود، طلا‌ها و زیورآلات خود را برای بازسازی ایوان طلای حرم علوی هدیه دادند.

*اهدای 59 گرم طلا

مسئول فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان تصریح کرد: این طلا‌ها به وزن 59 گرم است که شامل انگشتر، گوشواره و النگو بوده و توسط چند بانوی خوزستانی به بازسازی ایوان طلای حرم علوی اهدا شده است.مسئول فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در ادامه افزود: یک بانوی خیر اهوازی نیز دو حلقه گوشواره طلای خود را برای بازسازی حرم امامین عسکرین (ع) اهدا کرد.

به گفته چهارمحالی، این بانوی اهوازی روز سه شنبه یازدهم تیرماه با مراجعه به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، دو حلقه گوشواره طلای خود را برای بازسازی حرم حضرت امام هادی (ع) و حضرت امام حسن عسکری (ع) در سامرا هدیه داد.

*استفاده از عین طلا‌ها در طلاکاری مجدد

وی یادآور شد: از طرف ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در راستای ثبت در اسناد بازسازی ایوان حرم علوی به کسانی که هزینه مرمت طلاکاری حداقل یک خشت طلا را به ارزش 10 میلیون ریال پرداخت کنند سند افتخار مشارکت در بازسازی ایوان حرم علوی تقدیم می‌شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: طلاهای اهدایی عیناً پس از ذوب در طلاکاری مجدد خشت‌های ایوان حرم حضرت امام علی (ع) در نجف اشرف به کار برده خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار