اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
ششمین کنفرانس روابط عمومی های استان خوزستان / سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین الملل استانداری خوزستان:
سعید رضوانی: روابط عمومی ها در سازمان ها نباید مدیر محور باشند بلکه باید در حوزه اطلاع رسانی پیشرو و جریان محور عمل کنند.
شوشان: ششمین کنفرانس سالیانه آموزشی، تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان با موضوع ارتباطات، اشتغال و سرمایه گذاری با حضور سعید رضوانی سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین الملل استانداری خوزستان، دکتر حمید شکری خانقا پژوهشگر، نویسنده، استاد دانشگاه، مهندس محسن مدحج نویسنده و استاد دانشگاه در تالار امام رضا شهرک نفت اهواز برگزار شد.
 
سعید رضوانی سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین الملل استانداری خوزستان اظهار داشت: دنیای امروز بهم پیوسته است و مردم با هم در حال ارتباط هستند و بسیاری از شغل ها هم از همین ارتباطات بوجود امده است.

رضوانی افزود: روابط عمومی ها در سازمان ها نباید مدیر محور باشند بلکه باید در حوزه اطلاع رسانی پیشرو و جریان محور عمل کنند که برگزاری این سمینارها در استان می تواند روابط عمومی ها را در زمینه اطلاع رسانی فعال تر کند.

دبیر ششمین کنفرانس سالیانه آموزشی، تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان اظهار کرد: از سال ۹۱ با مشورتی که با پیشکسوتان و مدیران روابط عمومی داشتیم قرار شد به جای برگزاری سمینارهای کشوری که معمولا در تهران برگزار می شود و گرفتن وقت و هزینه این سمینارها و کنفرانس ها را در استان خوزستان برگزار کنیم.

خسرو ممبینی موضوع ششمین کنفرانس تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان را ارتباطات، اشتغال و سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: امسال این موضوع را انتخاب کردیم تا به استان کمک کنیم زیرا روابط عمومی نقش دوگانه ای می تواند ایفا کند و علاوه بر حل مشکلات سازمان خود برای حل مشکلات مردم نیز اقدام کنند.























































نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار