اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
سلطانی:
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به تصمیم این باشگاه، گفت: تا فدراسیون و سازمان لیگ مطالبات ما را پرداخت نکند، در لیگ برتر شرکت نخواهیم کرد.
امیر سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، در خصوص اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان و مشکلاتی که این تیم با آن دست و پنجه نرم می‌کند، اظهارکرد: همانطور که می‌دانید مشکلات استقلال خوزستان از سال های قبل انباشته شده است و عملا یک بخش خصوصی طی دو ماه نمی‌تواند آن ها را رفع کند. ما اکنون در حال درست کردن ساختار باشگاه هستیم و خارج شدن استقلال خوزستان از این وضعیت زمان‌بر است.

وی خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان شرکت وابسته به گروه‌ملی است و عملا تا این شرکت به فعالیت نیفتد و کار نکند، تیم نیز نمی‌تواند در شرایط خوبی قرار بگیرد. بیش از 12 هزار و 700 خانوار درگیر گروه‌ملی هستند. به هر حال ما کارها را به صورت موازی پیش می‌بریم و توانسته‌ایم پول خوبی هم از اسپانسر تیم بگیریم اما مشکلات استقلال خوزستان آن قدر وسیع است که این مبلغ به چشم نمی‌آید. حتی اگر گروه‌ملی پنج میلیارد تومان هم به حساب باشگاه استقلال خوزستان واریز کند، در مدت زمان یک ساعته این پول تمام می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: از زمانی که ما آمده‌ایم متوجه شدیم که از قبض تلفن و آب گرفته تا بدهی‌های مربوط به آتش‌نشانی، آمبولانس، بازیکن و ... پرداخت نشده است. تمام این ها مربوط به سال‌های قبل هستند. حتی مسوول مربوط به ورزشگاه غدیر طی نامه‌ای خواستار مطالبه 390 میلیون تومانی خود شده است. یک آژانس مسافرتی هم خواستار مطالبه 300 میلیون تومانی خود است. تمام این بدهی ها و مشکلات در حالی است که ما یک بخش خصوصی هستیم و شرکت نمی‌تواند یکباره این همه پول را به باشگاه تزریق کند. مسلما به کمک وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون نیاز داریم. البته هیات فوتبال استان که تا آنجا که توانسته به ما کمک کرده است ولی ما اکنون نیز به کمک رییس هیات که فردی توانمند است، بازهم نیاز داریم. هیات فوتبال نهایت همکاری را با ما دارد و حسن نیت آن ها برای ما ثابت شده است.

وی با بیان این که مشکلات استقلال خوزستان توسط یک نفر یا یک گروه حل نخواهد شد، عنوان کرد: در راستای حل مشکلات استقلال خوزستان با فدراسیون فوتبال نیز رایزنی داشته‌ایم ولی هنوز جوابی نگرفته‌ایم. به طور مثال، کمیته انضباطی تیم ما را جریمه کرده است ولی هنوز روی اعتراضی که ما نسبت به جریمه داشته‌ایم، جوابیه‌ای صادر نشده است. همین‌ها شرایط کار را برای ما سخت‌تر می‌کند.

سلطانی در پاسخ به این سوال که آینده استقلال خوزستان را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: ما تصمیم گرفته‌ایم که در بازی برابر پرسپولیس شرکت نکنیم تا تکلیف‌مان مشخص شود، زیرا با این مشکلات دیگر در توان‌مان نیست که در لیگ شرکت کنیم. کاری به اعتصاب بازیکنان نداریم و اکنون تصمیم باشگاه این است که در لیگ شرکت نکنیم. حتی اگر بازیکنان هم در تمرین شرکت کنند ولی ما تا مطالبات‌مان را از فدراسیون و سازمان لیگ دریافت نکنیم، در لیگ شرکت نخواهیم کرد.

وی با اشاره به مطالباتی که این باشگاه از فدراسیون و سازمان لیگ طلب دارد، ادامه داد: یک سری مطالبات ما مربوط به بازی هایی است که سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا انجام دادیم که نزدیک به دو میلیارد تومان هستند. همچنین یک سری مطالبات مان مربوط به تبلیغات دور زمین است که سازمان لیگ باید آن ها را به ما پرداخت کند که تا کنون هیچ کدام محقق نشده است.

مدیر عامل باشگاه استقلال خوزستا درخصوص مطالبات عبدالله ویسی نیز گفت: از ویسی حمایت می‌کنیم و هیچ مشکلی وجود ندارد اما برخلاف این که ویسی مصاحبه می‌کند و می‌گوید دریافتی نداشته است، به این صورت نیست و او تاکنون بیش از پنجاه درصد دریافتی داشته است؛ آقای ویسی 27 آبان ماه، پنجاه میلیون تومان از سازمان لیگ دریافت کرد و یک ماه بعد نیز 100 میلیون تومان دیگر از سازمان لیگ گرفت، ضمن این که 60 میلیون تومان دیگر هم از باشگاه دریافت کرد. همچنین باشگاه استقلال خوزستان مبلغ 30 میلیون تومان از باشگاه پارس جنوبی بابت یک از بازیکن بستانکار بود که این پول نیز به صورت مستقیم به حساب ویسی واریز شد.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم چرا تا اتفاقی می‌افتد، ویسی عِرق خوزستانی خود را عنوان می‌کند و آیا آن زمان که به سپاهان رفت، عرق خوزستان نداشت؟ از زمانی که ما آمده‌ایم تیم سر و سامان گرفته است، در حالی که پیش از این باشگاه مدیریت نداشت و هر کسی برای خود هر کاری که می خواست انجام می‌داد. پیش از این تیم در رده شانزدهم بود اما اکنون در رده پانزدهم قرار دارد. زمانی که ما نبودیم تیم شش یا چهار گل دریافت می‌کرد ولی الان بازی‌ها آبرومندانه‌تر شده است؛ منظورم این است، این طور نیست که ما تیم را دوم جدول تحویل گرفته باشیم و اکنون در انتهای جدول قرار داریم. آقای ویسی روی بازیکنان مصدوم تیم تاکید دارد، در حالی که بازیکنان مصدوم فعلی، زمانی که ما آمدیم هم مصدوم بودند. تنها یک بازیکن در زمان ما مصدوم شد که آن هم محمد آرام‌طبع است که در جریان مسابقه دچار مصدومیت شد.

سلطانی خاطر نشان کرد: آقای ویسی عنوان می‌کند که بازیکنان 9 ماه است که پول دریافت نکرده‌اند و سوال من این است که چرا آن زمانی که باشگاه یک میلیارد و 200 میلون تومان از فیفا دریافت کرد به بازیکنان پرداختی نداشت؟ من این ها را می‌گویم تا ذهن همه نسبت به موضوع روشن شود و شاید ممکن است ویسی بگوید 150 میلیون تومانی که از سازمان لیگ دریافت کرده است، مربوط به مطالبات سال قبلش است اما در کل او دریافتی  داشته است، چه متعلق به امسال باشد چه سال گذشته.

وی در خصوص این که گویا موسی کولیبالی هم دیگر قصد حضور در تمرینات را ندارد، گفت: هر فردی اختیار کارهای خود را دارد. ما هم پیگیر این موضوع هستیم و 100 درصد از او شکایت می‌کنیم. کولیبالی با ویسی هماهنگ می‌کند و نمی‌دانم که او قصد دارد برگردد یا نه؛ آقای ویسی بیشتر در جریان این موضوع قرار دارد، زیرا هماهنگی‌های این بازیکن با او است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار