اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان این‌که مجموع سه هزار و 501 طرح تاکنون در سامانه کارا ثبت نام کرده‌اند، گفت : امیدواریم امسال شاهد آن باشیم تا اعتباراتی که به استان ابلاغ شده است، منجر به اشتغال شود.
سید نور محمدپور امروز 28 بهمن‌ماه در جلسه شورای اشتغال استان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: طی مدت زمانی که سامانه کارا راه‌اندازی شده است، آمار ثبت‌ها نشان می‌دهد که استقبال خوبی به خصوص در بحث مشاغل روستایی از این سامانه شده است. 
  
وی با اشاره به اینکه مجموع سه هزار و 501 طرح تاکنون در سامانه کارا ثبت نام کرده‌اند، افزود: طبق گزارشی که از سامانه کارا در تاریخ 25بهمن ماه دریافت کرده‌ایم، 3212 طرح در قالب خدمات، صنعت و کشاورزی در این سامانه ثبت نام کرده‌اند اما در بحث اشتغال فراگیر فقط 289طرح تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند. 
  
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که طرح‌های ثبت نام شده را بررسی کنند تا واقعا منجر به اشتغال در استان شوند. 
  
محمدپور عنوان کرد: بحث کمیته‌های نظارت، کمیته‌های فنی و رسته‌های شغلی که مشخص شده‌اند می‌توانند بر اجرای هرچه بهتر این طرح کمک کنند و این نوید را می‌دهد که امسال شاهد آن باشیم تا اعتباراتی که به استان ابلاغ شده است، منجر به اشتغال شود. 
  
وی ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌ها به مساله اشتغال حساسیت ویژه‌ای داشته باشند و کمک کنند تا شاهد حل مشکلات اشتغال استان باشیم. 
  
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: انتظار داریم با توجه به تنوع اشتغالی که در استان وجود دارد، دست استان در بحث رسته‌های شغلی باز گذاشته شود تا بتوان در آن زمینه‌ها اقدامات لازم را انجام داد. 
  

/ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار