اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان با بیان این که امیدوارم میزبانی های بین‌المللی به گسترش ورزش خوزستان و شهر اهواز بیافزاید، گفت: ان‌شاءالله پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج "جام کارون" با کیفیت مناسب و مطابق با استانداردهای بین‌المللی در اهواز برگزار شود.
غلامرضا شریعتی در آیین افتتاحیه پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج "جام کارون" در اهواز با خوش آمدگویی به شرکت‌کنندگان، اظهارکرد: امیدوارم در چند روزی که در اهواز اقامت دارید به همه شما خوش بگذرد و خاطرات خوبی را از اهواز به کشورهایتان ببرید.

وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام کارون با کیفیت مناسب و مطابق با استانداردهای بین‌المللی برگزار شود و دوستان بتوانند داشته‌های خود را در این رقابت‌ها بر روی میز شطرنج عرضه کنند و در نهایت نیز بهترین‌ها انتخاب شوند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: امیدوارم این رویدادهای بین‌المللی به گسترش ورزش خوزستان و شهر اهواز بیافزاید. ان شاءالله جوانان عزیز خوزستانی اعم از دختران و پسران که به شطرنج این بازی هوشمندانه علاقه مند هستند، بتوانند بیشتر به این رشته رغبت پیدا کنند و شرایط کار نیز برای آن ها فراهم شود تا در سال‌های آینده تعداد بیشتری از شطرنج‌بازان خوزستانی در این پیکارها شرکت کنند و خوزستان بتواند از این نظر سهم خود را به شطرنج کشور ادا کند.

وی بیان کرد: ان‌شاءالله این مسابقات در سطحی برگزار شود که رضایت شرکت‌کنندگان را جلب کند و ما بتوانیم این مسابقات را در سطح جهانی نیز برگزار کنیم. همچنین امیدوارم تماشاگرانی که برای دیدن این مسابقات به سالن مسابقه آمده‌اند، با توجه به حساسیت‌های خاص این رشته ورزشی، باعث دلگرمی ورزشکاران شوند.

شریعتی گفت: این که رشته شطرنج سن و جنس نمی‌شناسد و تمام رده‌های سنی می‌توانند در این رشته به فعالیت بپردازند، از ویژگی‌های خاص این رشته است. همین موضوع نیز گرمی خاصی به این مسابقات می‌بخشد.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار