اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳

شوشان – زمان بابادی شوراب :

چگونه برخی جوانان ناراضی، جذب گروههای خرابکار می شوند

در دولت های استعمارگر، شرکت های امنیتی ایی وجود دارند که در بین مردم ملت های مختلف(با اغفال و از طریق نیازها و جاذبه های آن ملت)نفوذ کرده و از طریق اغفال آنها کاسبی نموده و دولت های متبوع و‌ مورد حمایت خود را حفظ می نمایند.

روش کاری آنها به این شکل است که از طرق مختلف، به جذب، یارگیری و تشکیل گروه های محدود مجزا(بدون اینکه هیچ ‌ارتباطی با هم داشته باشند)می پردازند.

سازمان های جاسوسی، این گروه های مجزای موقتی را حفظ کرده و ‌پس از یک یا دو‌ عملیات و ‌نمایش توان این گروه ها، با سازمان های واسطه وارد معامله شده و در قبال معرفی آنها با اهداف متفاوت و‌ بسته به شرایط بازی معامله می کنند و از طریق همان سازمان سرمایه گذار کشورهای استعمارگر چند سیاست و‌ هدف را دنبال می کنند.

از مواردی که بعنوان اهداف تشکیل این دسته ها می توان نامبرد:

الف- حفظ حضور همیشگی خود در منطقه

ب- این افراد خائن ابزاری برای انجام هر کاری خواهند بود.

ج- فروختن این گروه ها به افراد نفوذی(جاسوس های دوجانبه) جهت قهرمان سازی و حضور کلیدی این واسطه ها در سازمان های امنیتی کشورهای هدف.

 د- استفاده از تجربه و‌ علم آنها.

و- معامله و معاوضه این گروه های خائن رده پایین در برابر آدم های لو رفته و ‌دستگیر شده کلیدی خود.

ر- دریافت امتیازهای پولی و‌ اقتصادی.

ضمنا سازمان های امنیتی استعمارگر، برای جذب، آموزش، تربیت و اغفال نیروها، نیازی به سفر اغفال شده ها به خارج از مرزها ندارند، بلکه از طریق همین امکانات موجود مانند فضاهای مجازی و رسانه ایی و ‌ایجاد یک هسته اصلی هم می توانند به اهداف شوم خود دست یابند.

این نیروها را در رده های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، قومی، زیست محیطی و...نفوذ داده و رشد می دهند، حتی از جذب آدم های معمولی و‌ گنده لات ها نیز دریغ نمی کنند و سعی می کنند در همه رده ها برای کارهای مختلف آدم داشته باشند.

 لذا سازمان های ذیربط فقط به شناسایی و ‌دستگیری نفوذی ها و اغتشاش گران در زمان های بحرانی اکتفا نکنند و ‌در کنار آن نسبت به آموزش آحاد جامعه نیز بپردازند.

کشورهای استعمارگر تنها بدنبال کسب منافع کشور خود بوده و هیچ ‌دلسوزی و رحمی نسبت به مردم هیچ‌ کشوری ندارند و منافع استعماری خود را دنبال می کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار