اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
دور ششم و هفتم رقابت های بین المللی شطرنج جام کارون در اهواز، روز جمعه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
در جدول A این رقابت ها که 51 استاد بزرگ حضور دارند پس از پایان دور ششم و هفتم مسابقات جام بین المللی کارون استادان بزرگ شاهین لرپری زنگنه و مسعود مصدق پور با 5.5 امتیاز صدرنشین هستند.

همچنین امیررضا پور رمضانعلی ، آرش طاهباز ، فرخ آموناتف از تاجیکستان، احسان قائم مقامی و پوریا درینی با 5 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

در جدول B این رقابت ها که 135 شطرنج باز حضور دارند پیمان دوست کام با کسب 6.5 در صدر این گروه قرار دارد همچنین آروین عادلی، محمدرضا عابدی، احمد دشتی، میلاد خدابنده و محرم احمدیان همگی با 6 امتیاز در مکان های دوم تا ششم قرار دارند.
در جدول C این رقابت ها 65 شطرنج باز حضور دارند که پس از پایان دور ششم و هفتم خانم پرشیا کان یامارالا از ایرلند به تنهایی با کسب 7 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارد. سینا موحد با 6 امتیاز در مکان دوم قرار دارد همچنین مهدی قربانی ، بهانیلا از سریلانکا، آنیتا پرویزی، عسل جودی، سید ابوالفضل موسوی فر، علیرضا سلیمانی و اوریا شکیبایی همگی با 5 امتیاز در مکان های سوم تا نهم قرار دارند.
این رقابت ها در سه جدول و در 9 دور به روش سوییسی در حال برگزاری است که در جدول A بازیکنان دارای رنکینگ بالاتر از 2100 با یکدیگر به رقابت می پردازند همچنین در جداول B و C به ترتیب بازیکنان دارای رنکینگ کمتر از 2100 و بازیکنان زیر 14 سال حضور دارند.
رقابت های بین المللی شطرنج جام کارون شامگاه شنبه 28 بهمن در مجموعه ورزشی هتل نیشکر اهواز آغاز شد که به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.
رقابت های شطرنج جام کارون پس از 11 سال برای نخستین بار به صورت بین المللی برگزار می شود و نفرات برتر ایرانی این دوره از رقابت ها علاوه بر دریافت جوایز نقدی به اردوی تیم های ملی دعوت می شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار