اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
پس از 16 دوره؛
دبیر هیات گلف خوزستان گفت: شهرستان اهواز، میزبان رقابت های کشوری یادواره مرحوم حسین پور شد.
غلامرضا موسوی اظهار کرد: با توجه به زیرساخت های مناسبی که در خوزستان و اهواز وجود دارد با هماهنگی فدراسیون میزبانی هفدهمین دوره مسابقات گلف یادواره مرحوم شهباز حسین پور به اهواز اختصاص داده شد.

دبیر هیات گلف خوزستان با بیان این که شانزده دوره قبل این رقابت ها در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد اظهار کرد: برای آشنایی بیشتر با رشته گلف و بزرگداشت نام مرحوم حسین پور بنا داریم که این رقابت ها را در سایر نقاط کشور نیز برگزار کنیم.

وی به حضور 17 تیم از سراسر کشور در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: از خوزستان هشت تیم در این رقابت ها حضور دارد که چهار تیم متعلق به شهرستان اهواز بوده و چهار تیم دیگر از شهرستان مسجدسلیمان است.

موسوی نبود زمین چمن را یکی از مشکلات این رشته در سطح استان برشمرد و گفت: اکثر زمین هایی که در استان وجود دارد خاکی است این در حالی است که طبق استانداردهای جهانی رقابت های گلف باید در زمین چمن برگزار شود که متاسفانه از این امکان بی بهره هستیم.

وی عدم توجه حامیان مالی به گلف را از دیگر مشکلات این رشته دانست و گفت: با توجه به این که تبلیغات مناسبی از گلف صورت نمی گیرد متاسفانه اسپانسری جذب این رشته نمی شود اگر چه به لطف شرکت نفت و ملی حفاری رشته گلف به خوبی در استان و کشور فعال است.

به گزارش ایرنا هفدهمین دوره رقابت های کشوری گلف یادواره مرحوم حسین پور روزهای 10 و 11 اسفندماه در اهواز برگزار می شود.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار