اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
باسمه تعالي

خوشا آنان که در مقام پاسخ به "هل من ناصرن ینصرنی" مظلومیت در کربلای فلسطین برخاسته و لبیک گویان نام خویش درصف ناصران فلسطین خوش می نگارند. 

حمايت از جبهه مقاومت ضد صهيونيستي و ضد استكباري، در واقع به معني حضور در صف مقاومت است و بي ترديد پاداشي گران در پيشگاه احديت داشته و توشه اي مبارك است براي روز تنهايي عظيم و خوشا آنان كه فرصت ها را زيركانه غنيمت مي شمارند و با انباني پر از خوبي ها چشم براه داوري نهايي مي نشينند.

بر خود فرض مي دانيم از همگامي،همراهي و تشریف فرمایی یادگار حضرت امام خمینی (ره) دکتر زهرا مصطفوی رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع ازملت فلسطین به استان شهید پرور و مقاوم خوزستان، آیت الله العظمی موسوی جزایزی امام جمعه محترم استان خوزستان، جناب آقای دکتر شریعتی استاندار محبوب و انقلابی استان خوزستان و معاونان محترمشان و دیگر بزرگواران و سروران گرانقدر سپاسگزاري كنم از باب " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ". باشد كه اين قليل از همه مقبول حضرت دوست باشد و همچنان در اين مسير آسماني از همراهي تان برخوردار باشيم.

امروز ما افتخار می کنیم که دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان شهید پرور و انقلابی خوزستان به دست یادگار امام راحل افتتاح گردید و خداوند منان را شاکرم که این مسئولیت خطیر و سنگین بر عهده حقیر سپرده شد.

در پایان به نمایندگی همه دلسوزان و دغدغه مندان نشر معارف مقاومت اسلامی فلسطین درخوزستان ضمن اعلام آمادگی هرگونه همکاری در این زمینه، از همه اقشار، عشاير محترم ، دستگاه های دولتی و غیر دولتی و همچنین همشهریان و هم استانیهای عزیز، عاجزانه درخواست می کنم که در این کار نیک وخداپسندانه کمک نمایند.

من الله التوفیق
رضا داودی
دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان خوزستان 


 






نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار