اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
نماینده مردم اهواز در مجلس:
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزارت بهداشت با احداث یک مرکز خدمات جامع سلامت در روستای دغاغله در اطراف شهر اهواز خبر داد.
جواد کاظم نسب الباجی عنوان کرد: طی مکاتباتی که با وزارت بهداشت انجام گرفت، درخواست ایجاد مرکز جامع بهداشت در روستای دغاغله از توابع شهر اهواز به این وزرات خانه ارسال شد؛ خوشبختانه این موضوع پس از پیگیری تصویب و رسما ابلاغ شد.

وی گفت: روستای ذغاغله و روستا های اطراف  از توابع بخش مرکزی اهواز بیش از هفت هزار نفر جمعیت دارند، به طور حتم با راه اندازی این مرکز تردد روستایان به شهر اهواز برای برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی کمتر خواهد شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی راه ندازی این مرکز را از نیازهای ضروری منطقه دانست و گفت: در این زمان روستای دغاغله خدمات مربوطه را از مرکز کیان آباد اهواز دریافت می کند، از این پس با راه اندازی این مرکز خدمات جامع پزشکی و بهداشتی با راحتی بیشتری در اختیار ساکنین این منطقخ قرار خواهد گرفت.

الباجی از افزایش کادر بهداشتی و نیروی انسانی در این مرکز خبر داد و گفت: اولویت جذب نیروهای مورد نیاز در این مرکز افراد بومی خواهد بود.



/مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار