شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۸۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

شوشان – بیات محمدی : باید همه آنهایی که به اسم خدمت به مردم سالهای متمادی موقعیت ها و مناصب دولتی را غصب و پشت قباله خود کرده اند و به اسم ادای تکلیف تحت هیچ شرایطی حاضر به از دست دادن آن نیستند نزد گارگزاران کشورهای غربی، همانهایی که مدام مذمتشان می کنیم بروند وآموزش ببینند و یاد بگیرند که گاهی اوقات خدمت به مردم فقط باگذشت و دل کندن از پست و مقام ودادن جای خود به دیگران امکان پذیر خواهد بود نه ماندن در آن.

خداوکیلی کدامیک از روئسای جمهورو مدیران یا مسئولین ارشد آنها را سراغ دارید که پس از اتمام یک یا دو دوره ریاست، عطش ماندن در قدرت و یا برگشت به قدرت او را مدهوش و مجذوب و مجنون کرده باشد ؟ و اگر در قدرت ابقاء نشد و یا پس از یک دوره تنفس دوباره به قدرت برنگشت تهدید کند، معرکه بگیرد و  هل من مبارز بطلبد؟ کدامیک را سراغ دارید کلینتون آمریکایی یا میتران فرانسوی یا تاچر انگلیسی ؟ کدامیک ؟

اینها قطعا در مواجهه با دیگر ملل دچار ظلم و جور و جنایت شده اند ولی شک نکنید که با تمکین در مقابل قانون و عرف و فرهنگ متعارف داخلی ، و با ترجیح دادن منافع و مصالح مردم بر خواسته ها و تمنیات فردی خود،رحماء بینهم ما را در بین خود بخوبی تعریف و تنبین کرده اند.

ماچی؟ مردم یا ذی نفعان یا گروههای قدرت ، با ابزارهای متعارف یا غیر متعارف  بحق یا بناحق کسی را رئیس، وکیل، و مسئول کرده و بر مسند قدرت می نشانیم  و پس ازچند سال در جا زدن و عقب گرد و حیف ومیل بیت المال، همچنان بر ماندن در اتاق قدرت پافشاری می کند ، سوال ؟ این رویه با اندیشه سیاسی علی (ع) که می فرمایند قدرت برای من به اندازه لنگه کفشی ارزش ندارد مگر اینکه بتوانم حق مظلومی را از ظالمی بستانم چه تناسب و چه رابطه ای دارد؟  راستی دینداری با اصراربر ماندن بر اریکه قدرت و حفظ جایگاه به قیمت نابودی و از بین رفتن منافع مردم چه تطابق و توجیهی دارد؟

سال ۹۵ قریب به ۱۸۰ هزار نفر از هم وطنان تحصیل کرده که درصد بالایی از آنها نخبگان و نفرات برتر المپیادهای جهانی بودند به لحاظ نبود شرایط کسب و کار و در میان بی تفاوتی مسئولین بار رحیل بربستند و عازم دیار اغیارشدند و خیلی ازانها در بهترین مراکز علمی جهان بکارگرفته شدند و ما همچنان با هفتاد، هشتاد سال سن با عصا و واکر درحال تردد  دربین پستها و مناصب  اهدایی و تصاحب شده خود هستم.!!

خداوندامراآن ده که آن به

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
comment
0
0
comment احسن آقا از این حرفها زیاد بزنید شاید بعضی ها خجالت بکشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار