اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
فراز کمالوند:
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: پیروزی ما در برابر مشکی پوشان زمانی رقم خورد که دو بازیکن ۱۷ و ۱۸ ساله در ترکیب صنعت نفت بازی کردند.
فراز کمالوند شامگاه امروز پس از پیروزی پرگل تیمش در برابر مشکی پوشان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز بیشترین خوشحالی ما حتی بیشتر از پیروزی، بازی دادن به دو بازیکن ۱۷ و ۱۸ ساله است. خوشبختانه شرایط صنعت نفت اکنون به شکلی شده است که می‌توانیم با فراغ بال به این بازیکنان میدان بدهیم.

وی افزود: سال‌های گذشته صنعت نفت در چنین زمان‌هایی از لیگ برتر مشکل سقوط داشت ولی اکنون بدون استرس بازی می‌کنیم. بازیکن جوان مثل حسین ساکی سال‌های قبل کمتر به بازی گرفته می‌شد ولی اکنون این بازی دقایق زیادی بازی می‌کند. اینکه امروز سه بازیکن جوان و بومی در ترکیب صنعت نفت بودند، بسیار خوب است. دوست دارم صنعت نفت آبادان هم مثل سپاهان و تراکتورسازی شود که هر سال بازیکنان جوانی را رو کند.

کمالوند بیان کرد: خوشبختانه در سال ۹۶ به وعده تک‌رقمی شدن خود رسیدیم ولی اگر در نیم‌فصل دو لیگ برتر همانند تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن، فولاد و سپاهان می‌توانستیم بازیکن جدید جذب کنیم حالا برای کسب سهمیه تلاش می‌کردیم. مشکلات مالی اجازه نداد در نیم‌فصل دوم بازیکنان خوب جذب کنیم.

وی با بیان اینکه صنعت نفت استحقاق شرایط بهتری را دارد، گفت: ۱۰۰ کیلومتر آن‌طرف‌تر فولاد چه ورزشگاهی ساخته است ولی هواداران ما در این گرما باید روی صندلی‌های آهنی بنشینند.

کمالوند عنوان کرد: بزرگ‌ترین نگرانی و دل شکستی من در این مدت که هیچ‌وقت آن را فراموش نمی‌کنم شکست در برابر استقلال تهران در نیمه‌نهایی جام حذفی بود که فینال جام حذفی را از ما گرفتند.

وی در خصوص حق پخش تلویزیونی بازی‌های لیگ برتر نیز گفت: از تاج به‌عنوان پدر این فوتبال می‌خواهم یک‌بار برای همیشه پای این مسئله بایستد و اجازه ندهد که بازی‌های لیگ برتر پخش شوند تا مشخص شود چه کسی در این میان متضرر شود و کدام برنامه‌ها هفته‌به‌هفته پخش نخواهند شد.

سرمربی صنعت نفت آبادان بیان کرد: این تیم برای تبدیل‌شدن به یکی از سه قدرت فوتبال ایران چیزی کم ندارد. ما یک زمین تمرین، یک ورزشگاه و مکانی برای بازیکنان خارجی ایجاد کرده‌ایم و شرایط برای قدرت گرفتن صنعت نفت مهیا شده است.

از سری رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، شامگاه امروز تیم‌های صنعت نفت آبادان و مشکی پوشان مشهد در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را نفت آبادان به نتیجه پرگل چهار بر یک به سود خاتمه داد.


/مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار