اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
نماینده مردم آبادان در مجلس :
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تذکر کتبی به وزیر نفت آقای زنگنه در خصوص عدم اجرای ماده ۴۷ برنامه توسعه ششم در جذب و اشتغال افراد بومی در فاز دوم پالایشگاه آبادان داده شد.
جلیل مختار امشب اظهار کرد: امروز تذکر کتبی به وزیر نفت آقای زنگنه در خصوص عدم اجرای ماده ۴۷ برنامه توسعه ششم در جذب و اشتغال افراد بومی در فاز دوم پالایشگاه آبادان داده شد.

وی با اشاره به به‌کارگیری نیروهای غیربومی در فاز 2 پالایشگاه آبادان، بیان کرد: کارگروهی برای بررسی روند به‌کارگیری نیرو در این پالایشگاه تشکیل‌شده تا اطلاعات مربوط به جذب این افراد را موردبررسی و بازنگری قرار دهد.

 نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: آبادان به‌عنوان یک منطقه مرزی برای ارتقاء امنیت اجتماعی نیاز به ایجاد اشتغال دارد و فرصت‌های اشتغال باید به جوانان بومی منطقه اختصاص یابد تا با تأمین معیشت مردم، حاشیه امنی برای مرز و مرزداران ایجاد شود.

وی با اشاره به متن تذکر کتبی خود به وزیر نفت، عنوان کرد: با توجه به طرح تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان به‌عنوان فاز دوم چرا باوجود نیروی متخصص بومی از بکار گیری نیروی بومی امتناع می‌کنند.

مختار عنوان کرد: مردم و به‌ویژه جوانان آبادانی بدانند که نمایندگان و مسئولان در کنار آن‌ها هستند تا با حمایت از بحث بومی‌گرایی بتوانیم موضوع نیاز آنان به اشتغال را رفع کنیم.


/فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار