اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
رئیس اداره میراث فرهنگی دزفول:
رئیس اداره میراث فرهنگی دزفول گفت: در ایام نوروز ۹۷ تورهای گردشگری متعددی برای مسافران در این شهرستان برگزار می شود.
حجت اله آریایی عنوان کرد: در ایام نوروز برنامه های متعددی از سوی اداره میراث فرهنگی شهرستان دزفول برگزار خواهد شد؛ در همین راستا برگزاری تورهای یک روزه دزفول گردی و تورهای دو روزه آبشار شوی از جمله این برنامه ها محسوب می شوند که از تاریخ ۲۵ اسفند ماه سال جاری آغاز خواهند شد.

وی افزود: در ایام نوروز، اتوبوس گردشگری نیز همانند سال گذشته راه اندازی خواهد شد تا مسافران را به مدت چند ساعت در سطح شهر بچرخاند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول، تهیه بروشور با همکاری آژانس های گردشگری، آماده سازی اماکن تاریخی و مذهبی از جمله بقعه بن جعفر، خانه های تاریخی تیز نو، سوزن گر، زرگر و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در محل پارک دولت باهمکاری یک شرکت گردشگری را از دیگر برنامه های این اداره در ایام نوروز ۹۷ برشمرد.

آریایی با اشاره به استقرار ایستگاه های راهنمای گردشگری " از من بپرس " در ورودی های شهر و برگزاری آئین نمادین استقبال از مسافران با گل و شیرینی در ورودهای شهرستان، عنوان کرد: روز جمعه ۱۸ اسفند ماه نیز برنامه پاکسازی محوطه های تاریخی شهرستان را خواهیم داشت.

وی با اشاره به ظرفیت کم هتل های دزفول برای اسکان مسافران، گفت: طرح خانه_ مسافر از سال گذشته در دزفول کلید خورده که به موجب آن مسافران می توانند از خانه باغ های اطراف دزفول به ویژه در منطقه شمس آباد بهره مند شوند؛ این امر کمک شایانی در بحث اسکان مسافران نوروزی در دزفول خواهد بود.


/مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار