اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر جمعه در نشستی با مدیران انجمن های فرهنگی هنری شمال خوزستان در محل فرمانداری شوشتر گفت:شمال خوزستان ظرفیت های بالائی در حوزه فرهنگی دارد که این ظرفیتها باید شکوفا شوند.
سید عباس صالحی در این نشست افزود: در میان شما حاضر شدم تا مشکلاتتان را از نزدیک بررسی کنم و به طور حتم باید به دغدغه های هنرمندان در این منطقه توجه شود.

وی افزود: تفاهم نامه ای سه ساله در زمینه توجه به مسائل فرهنگی استان بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری خوزستان تنظیم شده است که اجرای مفاد این تفاهم نامه می تواند مشکلات حوزه فرهنگ و هنر را کاهش دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد:با توجه به اینکه در آستانه سال 97هستیم تلاش می کنیم تا با عنایت به مشکلات حوزه فرهنگ و هنر خوزستان و رفع آن در سال آتی برنامه ریزی لازم انجام و موارد در بودجه سال آینده لحاظ شود.

در این نشست فعالان فرهنگی،هنری حوزه شمال خوزستان به بیان مشکلات خود از جمله حمایت از برگزاری برنامه های فرهنگی،هنری،تامین فضای های مورد نیاز برای اجرای برنامه ها،مطرح شدن برخی برنامه ها در حوزه ملی و تامین تجهیزات لازم برای اجرای برنامه ها پرداختند.

در ادامه سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است جشنواره موسیقی 24مقام شوشتری با حضور وی در این شهرستان برگزار شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته به استان خوزستان سفر کرده است تا در طول سفر سه روزه خود با حضور در بین هنرمندان و اهالی فرهنگ استان خوزستان مسائل و مشکلات آنان را از نزدیک بررسی نماید.

دکتر صالحی عصر پنجشنبه پس از ورود به اهواز به گلزار شهدای این شهر رفت و به مقام شامخ آنان ادای احترام کرده و سپس در نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان در بیت امام جمعه حاضر شد.

وی روز جمعه به خرمشهر و آبادان سفر کرد و ضمن حضور در جمع هنرمندان مناطق جنوب استان در یادمان شلمچه حاضر شد و برای شهدای هشت سال دفاع مقدس فاتحه قرائت کرد.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار