اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره شهرستان اهواز از فردا 21 اسفندماه به مدت 6روز در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برپا خواهد شد.
ابراهیم نجفیان اظهار کرد: در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره شهرستان اهواز حدود 220 غرفه حضور دارند که اقلام ضروری و مورد نیاز مردم را در ایام عید عرضه می کنند.

وی افزود: پوشاک، کیف و کفش، لواز بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، آجیل و خشکبار و سایر اقلام ضروری مورد نیاز مردم در این نمایشگاه عرضه و به فروش خواهد رسید.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: بیشتر واحدهای عرضه کننده محصولات در این نمایشگاه از درون استان هستند و تعداد واحدهایی که از خارج استان در این نمایشگاه حضور دارند، بسیار اندک است.

نجفیان بیان کرد: اگر واحدی نیز از خارج استان حضور داشته باشد، قطعا نمایندگی درون استان درگیر این مساله است و در نمایشگاه حضور دارد. بیشتر واحدهایی که در نمایشگاه محصولات خود را عرضه می کنند، از واحدهای مجوزدار درون استان هستند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه سعی شده است تا واحدهای بدون مجوز به هیچ وجه در نمایشگاه حضور پیدا نکنند.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره شهرستان اهواز از فردا 21 اسفندماه به مدت 6روز تا 26اسفندماه در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برپا خواهد شد.

نجفیان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند از ساعت 16الی 23 از غرفه های این نمایشگاه دیدن کنند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار