اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
با توجه به مرکزی بودن منطقه ایستگاه های آتش نشانی در سراسر قلب تهران دائر بوده و ممنوعیت پخش سوخت سیار در روز سه شنبه در دستور کار قرار گرفته است.
قائم مقام شهرداری منطقه 6 با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در منطقه 6 به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم جشن چهارشنبه سوری گفت: مخازن پلاستیکی سطح منطقه جمع آوری شده و مخازن زباله های شهری از ظهر سه شنبه تخلیه می شود.

به گزارش عصر ایران به نقل از  روابط عمومی شهرداری، حبیب االله غفوری با بیان اینکه هر ساله با بی توجهی های صورت گرفته از سوی شهروندان حوادث ناگواری به وجود می آید گفت: با توجه به مرکزی بودن منطقه ایستگاه های آتش نشانی در سراسر قلب تهران دائر بوده و ممنوعیت پخش سوخت سیار در روز سه شنبه در دستور کار قرار گرفته است.

غفوری با بیان اینکه پمپ بنزین ها باید از فروش مواد سوختی به شهروندان در ظروف خودداری نمایند گفت: تمامی تمهیدات در نظر گرفته شده تا مراسم چهارشنبه آخر سال با کمترین مخاطرات دنبال شود.

قائم مقام شهرداری منطقه 6 تصریح کرد: هماهنگی لازم با آتش نشانی و اورژانس منطقه جهت پیش بینی استقرار تیم های عملیاتی اطفاء حریق و اورژانس سیار در محل های پرجمعیت و خطر ساز مورد توجه قرار گرفته است.

غفوری با بیان اینکه هر سال پس از مراسم چهارشنبه سوری خساراتی به المان های شهری وارد می شود گفت: نیروهای خدمات شهری در آماده باش کامل بوده و پاکیزگی و آراستگی شهر را بعد از مراسم بر عهده خواهند داشت.

قائم مقام شهرداری منطقه 6 تاکید کرد: تمامی تمهیدات به منظور تامین ایمنی هرچه بیشتر شهروندان صورت گرفته است و ترتیبی اتخاذ شده تا کلیه وسایل اضافی، قطعات بریده شده درختان، شاخه های خشک شده، لاستیک های کهنه و فرسوده که امکان سوختن و تشدید حوادث را دارند جمع آوری شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار