اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۴۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
رییس اتحادیه فرش و قالیشویی اهواز:
رییس اتحادیه فرش، قالی شویی و کالای خواب اهواز با بیان این‌که قالیشویی‌های غیر مجاز فراوانی در سطح شهر اهواز وجود دارد که حتی قالی‌های مردم را در حیاط کارگاه‌ها و خانه‌ها می‌شویند، گفت: کسانی که قصد دارند فرش‌های خود را برای ایام عید به قالی‌شویی‌ها بدهند، پیش از سپردن فرش خود از اتحادیه قالیشویان استعلام بگیرند تا فرش‌های خود را به مراکز مجاز بدهند.
عبدالرحیم محلوجی اظهار کرد: کسانی که قصد دارند فرش‌های خود را برای ایام عید به قالیشویی‌ها بدهند، پیش از سپردن فرش خود از اتحادیه قالیشویان استعلام بگیرند تا فرش‌های خود را به مراکز مجاز بدهند.

وی افزود: مردم پیش از آنکه فرش‌های خود را به قالیشویی‌ها تحویل دهند با شماره تلفن 32238779 و یا مراجعه به اتحادیه قالیشویان اهواز واقع در خیابان شریعتی، خیابان آهنگری، رو به روی سینما بهمن از مجاز بودن مراکز قالیشویی مطمئن شوند.

رییس اتحادیه فرش، قالیشویی و کالای خواب اهواز تصریح کرد: مردم باید از این مسایل آگاه باشند زیرا قالیشویی‌های سیار فراوانی در سطح شهر اهواز وجود دارد که محل ثابتی ندارند و مردم نباید به آن‌ها اعتماد کنند.

محلوجی عنوان کرد: مردم نباید به برچسب‌هایی که به دیوار خانه‌های آن‌ها نصب می‌شود اعتماد کنند و فرش‌های خود را بدون شناخت از آن قالیشویی تحویل دهند. آن‌ها باید پیش از این کار در خصوص مجاز بودن آن قالیشویی از اتحادیه استعلام کنند.

وی ادامه داد: اگر قالیشویی مجاز نباشد، ممکن است پس از دریافت فرش، دیگر آن را بازنگرداند یا حتی اگر فرش را تحویل دهد، به آن آسیبی وارد کرده باشد. در این صورت اگر آن قالیشویی غیر مجاز باشد دست مردم برای شکایت به هیچ جا بند نیست.

رییس اتحادیه فرش، قالی شویی و کالای خواب اهواز بیان کرد: مردم حداقل می‌توانند در زمانی که می‌خواهند فرش خود را تحویل دهند، از فرد تحویل گیرنده فرش درخواست کنند جواز قالیشویی یا کپی آن را به آن‌ها نشان دهد تا با اطمینان کامل فرش خود را برای شستشو به آن قالیشویی بسپارند.

محلوجی با بیان این‌که قالیشویی‌های غیر مجاز فراوانی در سطح شهر اهواز وجود دارد که حتی قالی‌های مردم را در حیاط می‌شویند، گفت: در صورت بروز هرگونه مشکلی مردم می‌توانند شکایت خود را از طریق تعزیرات اعلام کنند تا تعزیرات این شکایات را به اتحادیه ارجاع دهد. در صورتی که آن واحد قالیشویی مجاز باشد، اتحادیه به طور جدی با آن برخورد خواهد کرد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
قالیشویی پارمیس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment موکتها و قالی رو کثیف تحویل دادن
comment
اعظم شریفیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
comment
0
0
comment با سلام
احتراما نظر به اینکه اینجانب تعداد ۴ تخته فرش ابریشم و دو عدد پتو خود را جهت شستشو به قالیشویی [...] به ادرس [...] سپردم علاوه بر تاخیر یک ماهه در تحویل باعث شکسته شدن فرش ها و کثیف تر شدن پتوها شده و همچنین در پاسخگویب بارفتار نامناسب و الفاظ رکیک موجبات ناراحتی و رنجش خاطر گردیده خواهشمند است بررسی گردد. با تشکر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار