اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
به گفته رییس اداره میراث فرهنگی لالی این شهرستان در ایام عید نوروز میزبان کارناوال شادی نوروزی است.
کوروش هاشمی‌فرد اظهارکرد: وجود جاذبه‌های گردشگری  فراوان در شهرستان لالی نظیر پنج رودخانه دایم و قرار گرفتن در بیش از ۹۰ کیلومتر از پهنای سد و چشمه‌های متعدد درمیان تنوع فرهنگی و آئینی باعث شده این شهرستان یکی از مقاصد گردشگری مسافران در نوروز باشد.

او ادامه داد: بر اساس آمار در نوروز ۹۶ بیش از ۲و نیم میلیون نفر از لالی بازدید کردند که  پیش‌بینی می‌شود این عدد در نوروز ۹۷ افزایش چشمگیری داشته باشد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لالی اضافه کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر  شهرستان لالی پس از تشکیل چارت سازمانی ستاد و ابلاغ وظایف به منظور ارتقای سطحی کیفی خدمات به مهمانان نوروزی طی دو ‌جلسه راهبردی با بیش از ۷۰ مصوبه اجرایی همراه بوده که مهم‌ترین آن آماده‌سازی مکان‌های عمومی، ایجاد امکانات برای اقامت مسافران نوروزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

وی افزود: برپایی کمپ استقبال و راهنمایی مهمانان نوروزی، تبلیغ و اطلاع‌رسانی و توزیع نقشه جامع گردشگری شهرستان از دیگر برنامه‌های نوروزی این شهر خواهد بود.

هاشمی‌فرد با بیان این که نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات بومی و سنتی شهرستان امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد گفت: در طول این چند سال برنامه‌های نوروز در قالب نوروزگاه نیز برگزار می‌شد که این برنامه در نوروز 97 در هفتم فروردین‌ ماه اجرا خواهد شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لالی خاطرنشان کرد: انواع نان محلی، آش و قارچ از سوغات شهرستان لالی است که در نمایشگاه شهرستان، غرفه‌هایی برای خرید  این سوغات وجود خواهد داشت.
مرجع / ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار