اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
وعده شهردار اهواز به مردم:
کتانباف شهردار اهواز به همراه حاتمی مدیرکل اداره ارتباطات و امور بین الملل و ارشادی مدیر منطقه هفت از چند پروژه ی عمرانی بازدید کرد.
شهردار اهواز در حاشیه بازدید از تقاطع چند سطحی شهید بندر اظهار داشت: این پروژه که از بزرگترین تقاطع  های چند سطحی اهواز به شمار می رود، پس از گذارندن مراحل مختلف، علیرغم داشتن معارضین تاسیساتی از جمله آب، برق، مخابرات، گاز و... مراحل پایانی خود را در فاز اول پشت سر می گذارد.

منصور کتانباف وعده داد: در سه ماهه نخست سال 97، فاز اول پروژه شامل محور شرقی غربی( از سمت جاده ماهشهر به فلکه نخل) زیر بار ترافیک می رود.


وی افزود: به همین منظور در پنج ماه گذشته، تحول چشمگیری در پروژه صورت گرفته است و در چندین جبهه کار پیش می رود. با بازگشایی این محور، می توانیم محور تکمیلی را آغاز کنیم.

شهردار اهواز همچنین از همکاری همه ارگانها در راستای پیشبرد پروژه قدردانی کرد.

کتانباف در ادامه پس از بازدید از مسیر اتصال کوی گلف به کوی رمضان( از کوه گلف) این مسیر را یکی از پروژه های تکمیلی رینگ ترافیکی پل شهید سردار علی هاشمی(پل پنجم) دانست و گفت: در شهر به تعداد پل ها و تقاطع ها، رینگ ترافیکی داریم، یکی از این رینگ ها پل سردار علی هاشمی است که غرب و شرق اهواز را به هم متصل می کند و پل کوی گلف و مسیر اتصال پل ولایت به کوی رمضان مکمل این رینگ مهم ترافیکی کلانشهر اهواز است.

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه، ضمن تسهیل تردد، کاهش زمان سفر و کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا ، افزایش سرعت  تردد را شاهد هستیم.


شهردار اهواز  سه ماهه ی نخست سال را زمان بهره برداری از پروژه اعلام کرد و از همکاری قرارگاه سپاه  کربلا در جنوب غرب کشور سپاسگزاری کرد.

در ادامه کتانباف به همراه هیات همراه از آخرین مراحل آماده سازی پروژه ی سرای محله کوی رمضان بازدید کرد و پس از آن در گفتگوی کوتاهی اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از وظایف شهرداری، پرداختن به آموزش شهروندی است، احداث زیرساخت های لازم در این خصوص را در دستور کار خود داریم و یکی از این زیرساختها احداث سراهای محله در مناطق مختلف شهر است.

شهردار اهواز افزود: 14 خدمت در زمینه های مختلف برای سرای محله تعریف شده است. برخی از فضاهای موجود در سرای محله شامل کتابخانه، قرائت خانه، خانه های ورزش، عفاف و حجاب، کارآفرینی، سلامت، هنری و...است، بطوریکه همه ی شهروندان در محل بتوانند در ساعات مختلف متناسب با نیازشان از این ظرفیت استفاده کنند.

این مقام مسئول، تعداد سراهای محله در حال احداث را هفت واحد اعلام کرد و گفت: برخی از این سراهای محله نظیر سرای محله کوی رمضان به پیشرفت 95 درصد رسیده است و هم اکنون در مرحله خرید تجهیزات لازم برای این سرا هستیم. امیدوارم در شش ماهه نخست سال 97 این سرای محله به همراه چند سرای دیگر به بهره برداری برسد.


سپس شهردار اهواز به خیابان 4 خالدی در منبع آب رفت و پس از بازدید از عملیات جدول گذاری و پیاده رو سازی و آسفالت در این خیابان و اطراف آن، در خصوص اقدامات انجام شده در این منطقه بیان کرد: پس از تخلیه چند سکونت گاه پرخطر، شهرداری این واحدها را تخریب  و پس از جمع آوری نخاله و زباله ها از محل، اقدام به زیرسازی و آسفالت در محل کرد. پیاده روسازی و ایجاد فضای سبز نیز در حاشیه ی کوه در حال انجام است.

کتانباف در ادامه از آخرین وضعیت احداث مسیر تکمیلی پل ششم بازدید کرد و در خصوص مشخصات پروژه اظهار داشت: این پروژه به طول 30کیلومتر با عرض 45 متر، مکمل رینگ پل ششم است که از بلوار اصلی گلستان آغاز شده و به پل ششم در غرب متصل می شود و در شرق هم این مسیر ادامه دارد و پس از عبور از مهدیس، به جاده ماهشهر وصل می شود.

وی افزود: تکمیل این رینگ سبب می شود که ماشین آلات سنگین مربوط به کارخانجات فولاد سازی بدون ورود به شهر بتوانند از این مسیر تردد داشته باشند و با بهره برداری از آن بخشی از بارترافیکی بلوار گلستان برداشته می شود.

شهردار اهواز از مساعدت استاندار خوزستان و شرکت برق منطقه ای در انجام این کار تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد: این پروژه نیز در سه ماهه نخست 97 افتتاح شود.





نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار