اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۲
نماینده اهواز:
یکی از نمایندگان مردم اهواز ، کارون ، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آماده کمک به دولت تدبیر و امید برای تحقق عملی شعار 'حمایت از کالای ایرانی' است.
همایون یوسفی افزود:تحقق کامل شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده می تواند موضوع مهمی برای برون رفت از وضعیت فعلی اقتصادی کشور و عملیاتی شدن کامل اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال تلقی شود.

وی با بیان اینکه خرید و حمایت از کالای ایرانی باعث ایجاد کار و اشتغال و سرمایه گذاری در حوزه داخلی خواهد شد افزود:مجلس آماده همراهی کامل با دولت برای تحقق و اجرای کامل این شعار کلیدی و اساسی است تا بتوان اقتصاد کشور را شکوفا و بارور کنیم.

یوسفی بر آمادگی نمایندگان استان خوزستان برای همراهی با مدیریت استان در راستای تحقق شعار امسال تاکید کرد و افزود:باید اقدام هایی که بتواند خرید و تولید در داخل استان را افزایش دهد صورت گیرد تا قادر باشیم همه مصارف مورد نیاز خود را در استان و کشور تهیه کنیم.

وی خرید کالای ایرانی را در ایجاد گردش مالی مناسب واحدهای تولیدی موثر و راهگشا توصیف کرد و افزود: این گردش مالی می تواند به اقتصاد و معیشت مردم کمک کند.

نماینده مردم اهواز ، کارون ، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی از اینکه هنوز بخش مهمی از کالاهای مورد نیاز که در داخل خوزستان تولید می شود از خارج از استان و کشور وارد می شود ابراز تاسف کرد و ابراز امیدواری کرد این رویه نادرست با نگاه به ظرفیت های داخلی اصلاح شود.

رهبر معظم انقلاب شعار سال 1397 را حمایت از کالای ایرانی عنوان کردند.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار