اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
روز جمعه هشت سانحه رانندگی در نقاط مختلف خوزستان به وقوع پیوست که طی آن 55نفر مصدوم شدند.
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: روز جمعه هشت سانحه رانندگی در نقاط مختلف خوزستان به وقوع پیوست که طی آن 55نفر مصدوم شدند.
 
رضا رفیعی اظهار کرد: در نخستین سانحه که در ساعت 13:41 دقیقه در جاده هندیجان-دیلم روی داد یک دستگاه سواری 'ام .وی. ام' واژگون شد که در اثر آن چهار نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه پس از امداد رسانی های اولیه به بیمارستان شهدای هندیجان منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان با اشاره به سانحه دوم که در جاده لالی-مسجدسلیمان(تونل) روی داد، عنوان کرد: در این سانحه که در ساعت 15:30 دقیقه جمعه روی داد بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت پنج نفر مصدوم شدند که به بیمارستان امید لالی انتقال یافتند.

رفیعی بیان کرد: در حادثه سوم نیز که در ساعت 14:55 دقیقه در خیابان وهابی اهواز روی داد، به دلیل برخورد یک دستگاه پژو206 با یک دستگاه پراید پنج نفر مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان بیان کرد: در سانحه دیگر که در ساعت16:15 دقیقه روز جمعه در دارخوین روی داد، چهار نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه سمند مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: در سانحه ای دیگر و در برخورد یک دستگاه پژو 405 به گارد ریل در جاده کمربندی اندیمشک 6 نفر مصدوم شدند.

رفیعی ادامه داد: این حادثه که در ساعت 19:8 دقیقه اتفاق اتفاد، هیچ مورد فوتی نداشت.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان با اشاره به روی دادن تصادف دیگری در شب جمعه گفت: در این حادثه که در ساعت 20:00 در محور رامهرمز - رامشیر روی داد 2 دستگاه پراید با هم برخورد کرده که طی آن هشت نفر مصدوم شدند.

وی تاکید کرد: در هیچ یکی از حوادث رخ داده تاکنون مورد فوتی گزارش نشده است.

**افزایش تعداد مصدومان حادثه تصادف ایسوزو با پراید

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان یادآور شد: همچنین در سانحه رانندگی صبح روز جمعه یک دستگاه ایسوزو با یک دستگاه پراید در جاده اندیکا به لالی 23 نفر مصدوم و پنج نفر کشته شدند.

از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تاکنون 31 نفر در نقاط مختلف خوزستان در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده اند.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار