شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷

هفتکل نیوز نوشت: امام جمعه موقت هفتکل در خطبه های نماز جمعه این هفته نکات مهم و اساسی در رابطه با مسائل منطقه و مشکلات شهرستان بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین خلیلی ضمن تبریک به اعضای جدید شورای شهر این نکته را یادآور شد، که اعضای شورا باید قدر این اعتمادی که مردم به آنان کردند را بدانند و شکرگزاری این نعمت فقط و فقط با عمل و خدمت به مردم میسر خواهد شد.

وی در ادامه ی تذکرات خود به اعضای شورای شهر افزود: بدانید هفتکل عقبه ی شهری حداقل ۵۰ ساله دارد، همه می دانند آن زمانی که هفتکل جایگاه شهری داشت اکثر شهرهای اطراف ما دهستان بودند، من خودم یادم می آید حدود سال ۶۷ هفتکل سینما و دیگر امکاناتی داشت که در استان و حتی کشور کمتر جایی آن امکانات را داشتند. اعضای شورای شهر بدانند هفتکل مشکل زیاد دارد، مبلمان و فضای شهر فضای خوبی نیست، این مسئله تاسف بار است که هیچ کاری به آن صورت که باید برای هفتکل انجام می شد، تاکنون انجام نشده است.

انتخاب شهردار قوی،متخصص و متعهد مهمترین وظیفه شورا

امام جمعه موقت هفتکل در ادامه خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر باید با اتحاد و همدلی یک شهردار قوی، متخصص و متعهد انتخاب کنند. شهرداری را انتخاب کنند که توانایی جذب بودجه و خرج کردن درست آن در مسیرهای پر اهمیت برای شهر را داشته باشد. یک حقیقت تلخ است که ۳۰-۴۰ سال است هیچ تغییر اساسی در شهر نمی بینیم، این مسئله واقعاً ناراحت کننده است.

مردم همه چیز را رصد می کنند

استاد و مدیر حوزه علمیه رسول اکرم(ص) در بخش پایانی سخنان خود در رابطه با شورای شهر خطاب به اعضای آن گفت: بدانید که بنده و مردم تمام کارهای شما را رصد می کنیم، تمامی فعالیتها و کم کاریها را می بینیم، بدانید که باید برای مردم توضیح دهید چه می کنید و چه اتفاقی در شهر افتاده است یا قرار است بیفتد.

حل شدن مشکل جاده خروجی، هفتکل را از بن بست خارج می کند

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی اشاره ای هم به بحث جاده خروجی هفتکل کرد و گفت: مسئولین باید با تمام جدیت این مسئله را پیگیری کنند، لازمه از بن بست در آمدن هفتکل حل شدن مشکل جاده خروجی آن است، و این را هم بدانیدشهری که در بن بست قرار بگیرد، هیچ گاه رونق پیدا نمی کند.

دو بانده کردن جاده هفتکل-اهواز یک وظیفه برای مسئولین کشوری است

امام جمعه موقت هفتکل در بخش پایانی سخنان خود ضمن قتلگاه خواندن جاده هفتکل-اهواز، حل شدن مشکل این جاده را امری ضروری و یک وظیفه برای مسئولین کشوری دانست و افزود: همه می بینیم همیشه شاهد کشته شدن دهها نفر در این جاده هستیم، این جاده یک جاده محلی یا معمولی نیست، راه ارتباطی و اتصالی خوزستان به چندین استان است، اهمیت این جاده آنقدر زیاد هست که حتی جزء اولویت پروژه های ملی و کشوری قرار بگیرد و بودجه آن کشوری تصویب شود. مسئولین پیگیری جدی کنند، اینکه می گویند در حد مطالعه و در حال مطالعه هستیم برای ما کافی نیست، زودتر باید اقدام جدی شود، چند گاهی بنده خودم در غسالخانه وقتی با جنازه های بی سر ناشی از تصادفات در این جاده مواجه می شوم عمق فاجعه بودن این مسئله و مشکل بیشتر برایم آشکار می شود، باید جاده دوبانده شود، باید بودجه آن هرچه سریع تر تصویب شود و برای اقدام عملی وارد شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار